השר ללא תיק איוב קרא: "רובוט יחסל את ראשי חמאס וחיזבאללה"

השר ללא תיק איוב קרא דיבר בסוף השבוע על רובוט עתידי שיוכל לחסל את ראשי חמאס וחיזבאללה - מבלי לסכן את חיילי צה"ל בכניסה לשטח האוייב. "אי אפשר לחסל אותו" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
איוב קרא (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

בקרוב - רובוט שיחסל את נסראללה? כך טוען השר ללא תיק איוב קרא. במהלך אירוע "שבתרבות" בבאר שבע דיבר קרא על רובוט עתידי שיוכל לחסל את ראשי חמאס וחיזבאללה - מבלי לסכן את חיילי צה"ל בכניסה לשטח האוייב.

קרא אמר כי "אחרי מה שקרה בלבנון ובעזה אני לא רוצה להכניס חיילים. בדרך יש הפתעות טכנולוגיות בעולם הזה. בין היתר אני יכול להכניס לעזה רובוט שיילחם בכל ראשי חמאס. והוא יזהה אותם מרחוק ויילחם בהם מבפנים ויחסל אותם".

"אל תגיד לי מאיפה האינפורמציה שלי. תסבך אותי" אמר קרא למראיין. "אנחנו מדברים על רובוט שמופעל מעבר לגבול והוא מזהה אנשים עם מטרות רדאר מרחוק. אי אפשר לחסל אותו, הוא רק יכול לחסל".

"אם אני יורה בו, מה קורה?" שאל המראיין, וקרא השיב: "זה לא פוגע בו כי זה חומר מיוחד. ואז הוא יכול לרדת לתוך מנהרות והוא ירוץ אחרי העכברונים האלה. והוא מחסל אותם, הוא לא חוזר בלי לחסל אותם".

"זה לא מדע בדיוני?" נשאל קרא והשיב: "אם היינו שואלים על המזל"טים לפני כמה שנים, מישהו היה מאמין שאפשר לשלוח מטוס ללא טייס?"

"שמעון פרס היה מעריץ שלי. הוא קרא לי לפני שנפטר... דיברנו על הנושא הזה. ומאחר והוא היה איש סוד ואיש מיוחד, הוא אמר לי איפה נמצא בארצות הברית משהו שמכינים את הדבר הזה. הדבר הזה עניין של שנה, שנתיים, שלוש. הרובוט לחיסול נסראללה וראשי חמאס בדרך. בלי לערב חיילים שם" הוסיף קרא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר