התרגשות בחסידות

התאוששות מפתיעה במצב נכד האדמו"ר

נכדו של האדמו"ר מויז'ניץ שאושפז במצב קשה בעקבות זיהום שהסתבך, שוחרר בימים האחרונים ממחלקת טיפול נמרץ, ואף זכה לשיחה מרגשת עם האדמו"ר מויז'ניץ, אח סבו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האחים האדמו"רים מויז'ניץ (צילום ארכיון: יהושע פרוכטר)

נס של ממש: במהלך השבועיים האחרונים השתפר מצבו של נכד האדמו"ר מויז׳ניץ המאושפז בבית החולים בניו יורק לאחר זיהום שהסתבך. במהלך השבוע שעבר השתחרר הילד אברהם דוד כץ ממחלקת טיפול נמרץ בשעה טובה כאשר התקווה היא שבקרוב ישוב לביתו.

כזכור, סבו האדמו"ר הורה לקהל החסידים שהתכנסו בשבת שירה לפני שבועיים במרכז חסידי ויז'ניץ בבני ברק להתפלל לרפואת הנכד שמצבו היה קשה ביותר. מנייני תפילה נערכו אף בכל ריכוזי החסידות בארץ ובתפוצות..

לדברי החסידים, התאוששות הילד היא נס של ממש, שכן הרופאים שבתחילה לא גילו את מקור הזיהום כבר הרימו את ידיהם בייאוש, אולם "בזכות התפילות וברכת הרבי המצב השתנה לטובה", הם אומרים.

בשבוע שעבר ביקש דודו-זקנו של הילד, האדמו"ר מויז׳ניץ, לשוחח עמו. לצורך כך הוא התקשר לנגיד אביגדור ברקוביץ שנחשב לעסקן ידוע בארה״ב בנושאי רפואה וביקש לשוחח עם נכדו של אחיו ולאחל לו רפואה שלימה.

האדמו"ר שוחח עם הילד ואמר לו: "כאן מדבר ישראל הגר, אחיו של סביך א-גרויסע רבי". הילד המרוגש ביקש מדודו הרבי שיתפלל עליו לרפואה ולהחלמה מליאה. במקביל התקשר האדמו"ר מויז׳ניץ גם לבן דודו הרה״צ רבי אליעזר וולף הגר, בן האדמו"ר מויז׳ניץ מונסי, שנחשב לגדול עסקני הרפואה באמריקה, והתעניין על מצבו של הילד כשהוא מבקש שידאג להחלמתו.

בתוך כך, הערב עורר האדמו"ר מויז׳ניץ במהלך דברי תורה אותם נשא בטיש סעודה שלישית, כי יש להתחזק בעניין לימוד התורה במסגרת שיעורי תורה ברבים אותם תיקן אביו הרבי בעל ה׳ישועות משה׳ זצ״ל וכן עורר על חומרת האיסור להלשין לשלטונות ולרשויות כמו גם ללכת להתלונן בערכאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר