ריגול ישראלי?

מפגינים חצו את הגבול בין לבנון לישראל

באופן נדיר, חצו היום מפגינים מלבנון את הגבול הבינלאומי, לכיוון ישראל. הדיווחים הגוברים על מתקני ריגול ישראלים, הם שהובילו למחאה החריגה שפוזרה ע"י כוחות צה"ל (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חוצים את הגבול (צילום: מתוך الاعلام الحربي المركزي ביוטיוב)

היום (שבת) בבוקר, חצו לבנונים את הגבול לישראל מול קיבוץ מנרה, במהלך הפגנה שנועדה לגנות דיווחים במדינה מהימים האחרונים, שלפיהם ישראל הציבה מתקני ריגול וצילום בשטח לבנוני בשבוע שעבר.

המפגינים פוזרו על ידי כוח צה"ל באמצעות רימוני עשן. לא היו נפגעים.

מצה"ל נמסר, כי עשרות מפגינים התפרעו באזור הכפר מיס אל-ג'בל הלבנוני במחאה על הדיווחים כי כוחות צה"ל התקינו את מכשירי הריגול, לכאורה, בשטח הכפר, ושניים עד שלושה אזרחים לבנונים הצליחו לחצות את הגבול ונהדפו בחזרה. איש מהלבנונים לא חצה את גדר המערכת. הם לא היו חמושים ולא עברו את הגדר, ולכן החיילים לא ירו לעברם באש חיה.

כזכור, ביום רביעי התפרסמה ברשתות החברתיות בלבנון ידיעה כי ישראל תקפה בלילה שלפני כן באזור אל-קטייפה שבפרברי דמשק, אך בחיזבאללה הכחישו את הדיווחים כי הותקפו יעדים של הארגון.

ברשת 'אל-מיאדין' המזוהה עם חיזבאללה דווח, כי מטוסי קרב ישראליים חגו באזור הגבול בין סוריה ללבנון באזור הצפוני של בקעת הלבנון ושיגרו שני טילים לעבר אזור אל-קטייפה באל-קלמון המזרחי מבלי שנגרמו אבידות בנפש או שנגרם נזק. אותם גורמים הבהירו כי התקיפות היו רק בתוך השטח הסורי.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר