הסכום נחשף

זהו ההון שעשתה המדינה מדו"חות התנועה בנתיבי התחבורה הציבורית בגוש דן

מספיחי עבודות הרכבת הקלה בגוש דן: במבצע אכיפה בודד שנערך לפני כשבוע נרשמו לא פחות מ-760 דו"חות שהכניסו לקופת המדינה כ-380 אלף שקלים, אך הסך הכללי גבוה בהרבה (כלכלה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דו"ח תנועה. אילוסטרציה (צילום: אורי לנץ, פלאש 90)

כבר שנה וחצי שתושבי גוש דן מתמודדים עם עבודות הרכבת הקלה, שבשבוע שעבר הן התקדמו לשלב כריית המנהרות. אף נסללו נתיבי תחבורה ציבורית שמאפשרים לאוטובוסים לנוע במהירות והוקמה יחידה מיוחדת במשטרה שנועדה לאכוף את התנועה בהם, כדי להקל על עומסי התנועה.

היום נחשפים הנתונים אודות ההון שעשתה המדינה מדו"חות התנועה בנתיבים אלו, בעזרת היחידה המשטרתית בה משרתים כ-20 שוטרים הפועלים בעיקר לאורך דרך בגין וז'בוטינסקי, ב-13 אתרי עבודה של נת"ע - כשישה מיליון שקלים.

במשטרה אומרים היום לגל"צ שמפרסמת את הנתונים, כי המטרה של היחידה היא לייצר הרתעה ולא להעשיר את קופת המדינה. בפועל, מתחילת שנת 2016 רשמה היחידה כ-16 אלף דו"חות לנהגים שנסעו בנתיבי התחבורה הציבורית, ואלו הצטברו לסך האמור.

רק במבצע אכיפה בודד שנערך לפני כשבוע נרשמו לא פחות מ-760 דו"חות שהכניסו לקופת המדינה כ-380 אלף שקלים.

לפני כחצי שנה, כזכור, הוכפל הקנס בגין נסיעה בנת"צ ל-500 שקלים, והותר לרשויות המקומיות להתקין מצלמות בשטחן, שהכנסותיהן ייכנסו לקופת העירייה. במקביל, במשרד התחבורה פועלים להרחיב את רשת נתיבי התחבורה הציבורית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר