חוסן נפשי

הקשר בין זוגיות להתמודדות עם ילדים מיוחדים

המנהל האקדמי של מרכז י.נ.ר ד"ר עמי שקד הופיע בכנס "המיוחד" והרצה על ההתמודדות המשפחתית עם הילד המיוחד. בהרצאה תחת הכותרת "משפחה מיוחדת" הרחיב ד"ר שקד על התמודדות זוגית ומשפחתית במשפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים (לימודים, שיווקי)

זוגיות והתמודדות עם ילדים מיוחדים. אלוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בכנס "המיוחד" שהתקיים השבוע בירושלים הופיע ד"ר עמי שקד המנהל האקדמי של מרכז י.נ.ר שהרחיב בסוגיית ההתמודדות הזוגית והמשפחתית.

בכנס שהוקדש כולו לתחום החינוך המיוחד במגזר החרדי, נשא דברים ד"ר עמי שקד, מנהל אקדמי של מרכז י.נ.ר. בהרצאה תחת הכותרת "משפחה מיוחדת" הרחיב ד"ר שקד על התמודדות זוגית ומשפחתית במשפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

ד"ר שקד הרחיב בדבריו על האתגרים העומדים בפני הורים המתמודדים עם ילדים מיוחדים מתוך הבנה שהחריגות משפיעה על כל מערך החיים המשפחתי ויוצרת קשיים רבים בהתנהלות היומיומית.

במהלך ההרצאה הוצגו מחקרים עדכניים על הגורמים בקשר הזוגי והמשפחתי שעשויים להקל על ההתמודדות וביניהם מחוייבות לקשר המשפחתי, חוסן נפשי, תקשורת מיטבית, השקעה בקשר, תחושת שליחות ואמונה. הנתונים שהוצגו התבססו בין היתר גם על מאות מקרים שמטופלים על ידי בוגרי ותלמידי מרכז י.נ.ר בתכניות ההכשרה למנחי משפחה, מנחי הורים וייעוץ נישואין.

ד"ר עמי שקד ממרכז י.נ.ר בכנס המיוחד. (יחצ)

מרכז י.נ.ר הינו המוביל במגזר החרדי בתחום הכשרת יועצי נישואין, מנחי הורים, מנחי משפחה ומגוון המקצועות הטיפוליים.

תלמידי מרכז י.נ.ר משלבים במהלך לימודיהם עבודה מעשית בהנחיית קבוצות הורים שמתמודדים עם קשיים ולקויות ומקיים שיתופי פעולה הדוקים עם רשויות מקומיות, גופי רווחה וחינוך, במטרה לסייע לקהילה בהתמודדות עם האתגרים.

מאות מבין הלומדים במרכז י.נ.ר כבר השתלבו בשוק העבודה בתחום אותו למדו, כאשר במקומות עבודה רבים ניתנת עדיפות לתלמידי מרכז י.נ.ר בשל המקצועיות הרבה.

תכני הלימודים הינם בפיקוח וועדה רוחנית אשר עוברת על התכנים ומאשרת אותם, וזאת מלבד ההפרדה בין גברים לנשים.

לפרטים על מרכז י.נ.ר וקבוצות הלימוד החדשות בירושלים ובמרכז | לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר