הורדת נוסע בנתיב תחבורה ציבורית? תשלם 500 שקלים

מתחילת החודש הבא יופעלו המצלמות שהותקנו בתל אביב וינטרו עבריינים העושים שימוש בנתיבי תחבורה ציבורית. הקנס על הורדת נוסעים יהיה 500 שקלים (חדשות, רכב)

(צילום: ליאור פז, ynet)

החל מיום רביעי הקרוב, תחל עיריית תל אביב יפו לאכוף את איסור הנסיעה בתחבורה ציבורית באמצעות מצלמות שהוצבו בכבישי הנת"צ (נתיבי תחבורה ציבורית). עד כה התקינה העירייה עשרות מצלמות אוטומטיות שילכדו את העבריינים. גובה הקנס על שימוש בנת"צ עומד על 500 ש"ח.

נוסעים בנתיבי תחבורה ציבiרית (צילום: ליאור פז, ynet)

בעיריית תל אביב יפו מבהירים חד משמעית כי כל נסיעה בנתיב תעלה לנהג 500 שקלים. כמו כן תיאסר אפילו עצירה רגעית להורדה והעלאה של נוסעים.

עד כה התקינה העירייה 25 מצלמות ו-75 מצלמות נוספות יותקנו בחודשים הקרובים ויסייעו באכיפה המוגברת. המצלמות שיפעלו החל מ-1 במרץ הוצבו ברחובות אבן גבירול, אלנבי, נמיר, בן יהודה, דיזינגוף, העלייה והמלך ג'ורג'.

את הדו"חות תנפיק העירייה באמצעות צילומי הווידאו שיועברו למרכז בקרה ושליטה, שם פקחים יפענחו את הצילומים וינפיקו דוחות לעבריינים. הקנס יישלח בדואר רשום ישירות לבעל הרכב.

בעיריית תל אביב יפו מבקשים להצר את צעדי נהגי כלי הרכב הפרטיים ולעודד את השימוש בתחבורה ציבורית, בפרט בזמן העבודות על הרכבת הקלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר