בפעם הרביעית, החודש

רקטה התפוצצה בשטח פתוח בשער הנגב; אין נפגעים

רקטה התפוצצה לפנות בוקר באזור שער הנגב, אזעקת צבע אדום לא הופעלה שכן הרקטה לא כוונה לעבר אזור מיושב • זו פעם רביעית החודש בה יורים הפלסטינים רקטות לעבר ישראל (חדשות, בארץ)

רקטה, ארכיון (צילום: דוברות שער הנגב )

אל שטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב נורתה לפנות בוקר (שני) רקטת קאסם, היא נחתה והתפוצצה בשטח פתוח מבלי שגרמה לנזק או לנפגעים.

אזעקת צבע אדום לא נשמעה שכן מערכת היירוט וההתרעה זיהתה שהרקטה שוגרה לשטח פתוח. כוחות הביטחון עורכים סריקות באזור לאיתור שרידי הרקטה.

יצוין כי זו פעם רביעית בחודש האחרון בה נורית רקטה לעבר שטח ישראל. בשבוע שעבר נורו אל שטח ישראל שתי רקטות מכיוון חצי האי סיני, הן נחתו והתפוצצו במועצה האזורית אשכול מבלי שגרמו לנזק או לנפגעים. דאע"ש נטל אחריות לשיגור, בשל טענותיו כי מל"ט צה"לי חיסל חמישה מפעיליו בחצי האי סיני.

בתחילת החודש נחתה והתפוצצה רקטה אחת באזור העיר אילת ושלוש רקטות יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל, גם אז דאע"ש נטל אחריות לירי. מיד לאחר הירי ביצעו כלי טיס של חיל האוויר תקיפה בעזה ומשרד הבריאות הפלסטיני דיווח על שני הרוגים בתקיפה באזור רפיח.

שלושה ימים לאחר מכן נורתה רקטה לעבר המועצה האזורית חוף אשקלון, גם היא נחתה והתפוצצה בשטח פתוח מבלי שגרמה לנזק או לנפגעים. בתגובה, פתח צה"ל באש טנקים ובירי ממטוס לעבר עמדה של חמאס והשמיד שלוש עמדות של הארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר