החשש מהדלפות

הבית הלבן: הטלפונים של העובדים ייבדקו

דובר הבית הלבן שון ספייסר מנסה לאתר את המדליף מישיבות המשרד ובישיבת חירום אסף את מכשירי הטלפון האישיים של 12 העובדים ומסרם לבדיקה כדי לאתר את המדליף (חדשות)

הנשיא טראמפ, ארכיון (צילום: הבית הלבן)

דובר הבית הלבן שון ספייסר מנסה להילחם בהדלפות לכלי התקשורת, בישיבת חירום שערך אתמול (ראשון) עם 12 עובדיו, אסף ספייסר מהעובדים את הטלפונים הסלולריים שלהם בכדי למוסרם לבדיקה,

רשת CNN דיווחה מיפי גורמים בבית הלבן כי הישיבה במשרדו של ספייסר כונתה 'ישיבת חירום', בה הביע ספייססר את תסכולו מהדלפות מהמשרד.

במהלך הישיבה, ספייסר הורה לעובדיו להניח את מכשירי הטלפון על שולחנו וציין כי מטרת הבדיקה היא "לבדוק שאין מה להסתיר". לדברי גורמים ספייסר מבקש לשלול קיומן של אפליקציות ותוכנות להעברת מסרים מוצפנים בטלפונים הסלולריים של העובדים, לישיבת החירום הצטרפו צוותים משפטיים של הבית הלבן שגיבו את המהלך מבחינה משפטית.

בנוסף הזהיר ספייסר את העובדים כי דבר 'ישיבת החירום' ובדיקת הטלפונים הסלולריים לא תודלף לתקשורת, דבר שלא עלה בידו. "איני מעוניין שדבר מאבקי בכלי התקשורת יפורסם שם", הבהיר דובר הבית את כוונתו.

לא רק דובר הבית הלבן נלחם בתקשורת, ביום שישי האחרון הורה נשיא ארצות הברית דונלאד טראמפ לא לאפשר את כניסתם לבית הלבן של עיתונאי הניו יורק טיימס, הCNN ואתר פוילטיקו. בעוד שעיתונאים מכלי תקשורת הנחשבים לשמרנים הורשו להיכנס אל הבית הלבן,

תא כתבי הבית הלבן, גינה את הצעד של הנשיא ופרסם הודעה בה נאמר: "תא הכתבים מוחה בתוקף על הצעד של הנשיא, ואנחנו קוראים לכתבים שהותר להם להיכנס לחלוק את המידע עם עמיתיהם שעליהם נאסר להיכנס", לשון ההודעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר