מערערת על ההפסד

שרה נתניהו: אני לא מסוגלת לשתות כל כך הרבה שמפניה

לאחר שבשנה שעברה קיבל בית הדין את גרסתו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, שפירט גם את הרגלי השתיה של רעיית רוה"מ, היא כעת מכחישה את דבריו (משפט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו ועו"ד יוסי כהן, בבית הדין. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בבקשת ערעור שתידון מחר (שלישי) בבית הדין הארצי לעבודה, טוענת רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, כי עיסוקה המקצועי מקעקע את אמינות הטענות אודות הרגלי השתייה שלה, שנאמרו מפי מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה.

ערעורה של שרה נסוב על פסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, שקיבל בשנה שעברה את עיקר תביעותיהם של נפתלי ושל גיא אליהו (עובד נוסף), הורה למדינה לשלם להם פיצויים שנתניהו חוששת שכעת יוטלו עליה והתייחס בשלילה להתנהגותה.

מני נפתלי אמר בעדותו בבית הדין האזורי: "לא ידעתי שהיא שותה כמות אלכוהול מטורפת. כשנכנסתי לבית נחרדתי לראות כמה היא שותה, למשל שלושה בקבוקי שמפניה ביום".

לפי עו"ד יוסי כהן, העו"ד של נתניהו, "זו הצהרה הזויה, מפני שהאדם הממוצע - ובוודאי נתניהו שעובדת כפסיכולוג מומחה בשירות הציבורי ונושאת במטלות רבות מתוקף מעמדה - אינו מסוגל לשתות שלושה בקבוקי שמפניה ביום".

בעיתון 'הארץ' שמפרסם את הידיעה דווח עוד, כי עו"ד כהן מודה בעתירה כי ביה"ד האזורי קיבל למעשה את טענת נפתלי, כשקבע ש"מחומר הראיות עלתה תמונה עגומה ביותר לגבי המתרחש במעון רה"מ בכל הנוגע לאופן העסקת העובדים, סביבת העבודה שהם חשופים לה, היחס אליהם והשמירה על כבודם ועל זכויותיהם".

העו"ד מגדיל וקובע בעתירתו כי "הקביעות בפסק הדין נגד שרה, כאילו היא מנהלת את המעון באופן פעיל וביד רמה, גרמו לאווירה בעייתית, באופן המונע ממנה כיום ובעתיד לפנות שגרתית לעובדים, מחשש שתוגש נגדה תביעה".

בבקשת הערעור מותקפת בחריפות השופטת פרוז'ינין והרכב בית הדין שהצדיק את נפתלי: "הם הושפעו מנציגי התקשורת ששהו באולם, סיקרו את ההליך בהיקף חסר תקדים ובזמן אמת דרשו במפגיע וללא הרף את שפיכת דמה של שרה, שהיא כצאן לטבח ודמה הותר ונשפך בראש חוצות".

אם לא יתקבל הערעור, "שמה של שרה נתניהו יוכתם קשות והיא תישא על מצחה אות קלון", נכתב עוד בתוך טיעוניו של עו"ד כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר