נתניהו לא חשוד

פרקליט המדינה החליט: בדיקת פרשת הצוללות הופכת לחקירה

דובר הפרקליטות הודיע כי פרשת הצוללות תהפוך מבדיקה לחקירה. הדגש בינתיים הוא שראש הממשלה בנימין נתניהו אינו בין החשודים. עו"ד דוד שומרון צפוי להיחקר (חוק ומשפט)

(צילום: Moshe Shai/FLASH90)

פרקליטות המדינה פרסמה הערב (שני) כי פרשת הצוללות הגרמניות תהפוך מבדיקה - לחקירה. בפרקליטות מדגישים כי ראש הממשלה אינו בין החשודים בפרשה.

"הרינו להודיע כי פרקליט המדינה החליט היום, על דעת היועץ המשפטי לממשלה, להורות על מעבר מבדיקה לחקירה ב"פרשת כלי השיט". ההחלטה התקבלה על רקע המידע שנאסף על ידי המשטרה במסגרת הבדיקה שהתנהלה בחודשים האחרונים ולאור איסוף ראיות שהעלו חשד סביר נגד חלק מהמעורבים בפרשה לביצוע עבירות מתחום השחיתות הציבורית", נאמר בהודעת דובר הפרקליטות, עורך הדין נועם שרביט.

שרביט הדגיש כי "למען הסר ספק וכדי למנוע פרסומים שגויים נציין, כי על פי ממצאי הבדיקה עד כה, ראש הממשלה איננו בין החשודים בפרשה".

ההערכה כי התיק יהפוך לחקירה פלילית פורסמה כבר לפני כמה שבועות, כשעל פי הדיווח בחדשות 2 עד כה העידו בתיק בכירים במשרד הביטחון, בכירים בחיל הים וכן האלוף במילואים רם רוטברג, שהיה מפקד חיל הים בזמן עסקת הרכישה.

"לא יהיה כלום": נתניהו לא חשוד בפרשה (ערוץ הכנסת)

כעת, המשטרה צפויה לזמן לחקירה באזהרה את עו"ד דוד שומרון, איש העסקים מיקי גנור וכן מפקד חיל הים לשעבר האלוף במילואים אליעזר מרום.

חקירת 'תיק 3,000' תעסוק בשלושה מישורים: האחד - יחסי הגומלין עם המספנה הגרמנית. השני - ביטול המכרז בכדי לרכוש את כלי השיט בגרמניה, והשלישי - ניסיון לבצע רכישה נוספת לכאורה של שתי ספינות שלא היו נצרכות לחיל לכאורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר