ירי בנתניה

עשרות יריות לחצר הבית: 2 נרצחו, 6 נפצעו

שני בני אדם נרצחו ושישה נפצעו - שניים במצב בינוני ארבעה במצב קל, מירי לעבר בית ברחוב איסר הראל בנתניה. היורה טיפס על החומה וירה עשרות יריות לחצר הבית (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' באדר תשע"ז | 28.02.17
פינוי הפצועים בזירת הירי (צילום וידאו: תיעוד מבצעי מד"א)

שני בני אדם נרצחו ושישה נפצעו - שניים במצב בינוני ארבעה במצב קל, אמש (שני) מירי לעבר בית ברחוב איסר הראל בנתניה. המשטרה עורכת מצוד אחר היורה שנמלט מהמקום, טרם נעצרו חשודים.

הנרצחים הם רון יעקב בן 19 ואביב בוארון בן 20 מנתניה. טרם ברור האם היורה התכוון לרצוח את השניים או לפגוע בבני המשפחה המתגוררת במקום.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי, מותו של אחד מהם נקבע בבית החולים 'לניאדו' בעיר והבוקר נקבע מותו של פצוע נוסף.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירת הירי ונמסר כי מדובר באירוע על רקע פלילי. המשפחה המתגוררת בבית היא משפחת פרחן המוכרת למשטרה, בנם, יוני פרחן, נפצע באורח בינוני.

כפי הנראה, היורה טיפס על חומת הבית וירה עשרות יריות לעבר חצר הבית שם שהו צעירים בשנות העשרים לחייהם וצלו בשר על המנגל. על המדרכה הסמוכה לחומה נמצאו עשרות תרמילים. בין הפצועים שלוש צעירות בנות 18 ו-19.

גורם במשטרה אמר כי מדובר בעוד חציית קו אדום. "הירי בוצע ללא הבחנה לתוך חבורת אנשים שבהם גם נשים וילדים. בנס לא נפגעו ילדים".

הבית בנתניה (צילום: יאיר שגיא - ynet)

סגן ניצב עמי בן דוד, דובר מחוז מרכז של המשטרה, אמר בזירה: "מדובר באירוע קשה של ירי חסר הבחנה לחצר בית. פתחנו בפעולות חקירה בזירה ומחוצה לה, לאיתור היורים".

אלון קקון, חובש בכיר במד"א, סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו פצועים שוכבים עם פצעי ירי, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, וסמוך לו שכב צעיר נוסף בהכרה מעורפלת. למקום הגיעו עוד כוחות גדולים של מד"א, ערכנו סריקה מהירה ומיון לאיתור והערכת מצבם של הפצועים, תוך שאנחנו מעניקים להם טיפול רפואי מציל חיים. שישה פצועים נוספים היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי ירי, חלקם בגפיים וחלקם בפלג גופם העליון. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם תוך המשך טיפול רפואי לבתי החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר