"מרבים בשמחה"

מאות במסיבת ראש חודש אדר עם החניכים המיוחדים של 'אהל שרה'

שלל תחפושות, ריקודים סוחפים וברכה אחת של ילד מיוחד שהרעיד את מיתרי הנפש. במהלך המסיבה הפתיעה הנהלת 'אהל שרה' את מפקדי המשטרה וארגוני המתנדבים והעניקה להם תעודות הוקרה מרהיבות על שיתוף הפעולה והלב החם (חרדים, שיווקי)

צילום ועריכת קליפ: דובי קורן. תמונה: יעקב נחומי

מאות אנשי צוות, הורים, בני משפחה, הנהלת 'אהל שרה', רבנים, אורחים מכובדים ומתנדבים השתתפו אחר הצהרים במסיבת ראש חודש אדר לילדים המיוחדים של 'אהל שרה' שהתקיימה באולמי 'הדודאים' בבני ברק בשיתוף רדיו 'קול חי'.

האירוע כולו שודר בשידור חי בתוכנית 'זמן אויר'.

המתנדבים בשלל תחפושות נשאו את הילדים על כתפיים בשירה ובריקודים סוחפים לצלילי תזמורתו של בני לאופר והזמרים; גלעד פוטולסקי, קובי ברומר ומשה קליין בהנחייתו המרשימה של מנחם טוקר.

את האירוע כיבדו בהשתתפותם רבנים ואישי ציבור: הרב מנחם שפירא סגן ראש עיריית ב"ב, ראש לשכת שיטור קהילה מרחב דן רפ"ק רותם וסקר.

כמו כן הנהלת 'אהל שרה' בראשות בנם של מייסדי 'אהל שרה' הרב אברהם גינזבורג ומלכה וינברג. מנהלות מערך הדיור, התעסוקה והחינוך ומנהלי ומנהלות בתי הספר.

במהלך המסיבה הפתיעה הנהלת 'אהל שרה' את מפקדי המשטרה וארגוני המתנדבים והעניקה להם תעודות הוקרה מרהיבות על שיתוף הפעולה והלב החם.

את התעודות העניקו החניכים המיוחדים.

בין הזוכים: משטרת ישראל אק"מ אג"מ דן – רפ"ק רותם וסקר וקצין איתור נעדרים רס"ר קובי פרטיג המתאם בין הקהילה למשטרה. גורל עמוס ודוד אביטבול מיחידת הג'יפים של זק"א. אושי שלומוביץ יו"ר 'הצלה'. אפי פלדמן יו"ר 'איחוד הצלה' ב"ב. יחיאל גולדמן - זק"א ת"א. כמו כן, שבתי גלבר וישראל זיו מארגון 'השומרים' ו'עזר מציון' - זאבי פרוינד.

שמוליק, אחד התלמידים המיוחדים ובן משפחה הרב יעקב סבג בירכו בשם המשפחות והתלמידים את המשתתפים.

הגב' וינברג הודתה למנהל 'קול חי' אבי רוזן. למנהל התוכניות בצלאל קאהן, לעורך התוכנית דוד איינהורן, אלעד כהן, להנהלת אולמי 'הדודאים' שבחסותם התקיימה המסיבה המרהיבה, ולמפיק יוסי פרג'ון.

האירוע נחתם בהענקת תשורות מתנת 'נקי 10', 'נתיב החסד' והחפצים בעילום שמם.

גלריית תמונות מהאירוע. צילום: יעקב נחומי

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר