פרסום ראשון

אושר מינויו של אברהם שוורץ לסמנכ"ל בשכר ב'חינוך העצמאי'

בימים האחרונים אושר באופן סופי על ידי משרדי האוצר והחינוך מינויו של הרב אברהם שוורץ, נציג 'שלומי אמונים', לתפקיד סמנכ"ל בשכר בחינוך העצמאי, בכך תמה לה הסאגה בין 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים'. פרסום ראשון (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שוורץ, לייזרזון, גפני וסורוצקין (באדיבות המצלם)

הסוף לסאגה בחינוך העצמאי: בימים האחרונים אושר באופן סופי על ידי משרדי האוצר והחינוך מינויו של הרב אברהם שוורץ, נציג סיעת 'שלומי אמונים' בחינוך העצמאי, לתפקיד סמנכ"ל בשכר, לצדו של המנכ"ל הרב אליעזר סוורצקין.

בכך הגיעה לסיומה מחלוקת שהעיבה מזה מספר שנים על יחסי הסיעות 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' שפעלו בעבר יחד בנושא העברת השליטה בחינוך העצמאי, אולם בשלב מסויים העלו בסיעה החסידית המזוהה עם סגן שר החינוך מאיר פרוש טענות לפיהם בתנועה הליטאית לא עומדים בהסכם ולא מעבירים את הסמכויות ואת התפקידים שסוכמו בעת ביצוע מהלך "ההשתלטות" על ידי בכירי הסיעות.

המפנה התרחש לאחר חג הפסח בשנה שעברה עם פגישתם של הרב דוד שפירא נכדו ונאמן ביתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן וסגן השר מאיר פרוש יו''ר סיעת 'שלומי אמונים', כשלאחר מכן קיים פרוש את הבטחתו, התפטר מהכנסת ופינה את מקומו לטובת ח"כ יעקב אשר נציג 'דגל התורה'.

למרות זאת נמשכו הטענות בסיעה החסידית לפיהם מעמדו של שוורץ נציג שלומי אמונים לא הוסדר והוא לא מקבל שכר.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת" במהלך כל החודשים האחרונים פעל יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לסיום הסאגה ואכן כאמור בימים האחרונים סודר העניין ותפקידו ומשכורתו של שוורץ אושרו באופן חוקי ותקין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר