הכי אהבנו: 5 טרנדים עולים של שיש במטבח

כן, חשוב להתחשב בתנאים כמו "כוח עמידה" וקלאסיות על-זמנית, אך 5 המטבחים האלה מציגים מיזוג נהדר בין טרנד עכשווי לעיצוב שלא תרצו להיפרד ממנו כל כך מהר, אם בכלל (עיצוב פנים)

כשזה מגיע לעיצוב המטבח ובפרט השיש, אנחנו נוטים להיצמד למגמות קלאסיות וסטנדרטיות, כאלה שיתאימו לכל זמן וזמנם לא יעבור תוך שנה. תנאי נוסף ולא פחות חשוב זה כוח העמידה של השיש - כמה זמן הוא ישרוד, האם הוא דורש טיפול מיוחד וכיוצא בזה. "טרנדים חמים" בדרך כלל עומדים איפשהו בתחתית סולם הקריטריונים.

אבל מה אם אותם טרנדים חמים כל כך מדהימים שהם מצליחים לפרוץ את גבולות הכאן ועכשיו ולהפוך לסגנון עיצובי על זמני? הנה 5 מטבחים שמוכיחים: יש טרנדים שהם כאן כדי להישאר.

שיש לבן חלק

משטחי השיש הלבנים פרצו לחיינו לפני שנה, מלוטשים, מבריקים ולא מאוד יקרים שמעניקים למטבח אור ובהירות (היי אתם עם המטבח 4X2 מ"ר, זה לגמרי בשבילכם!) שגורמים לחלל להיראות גדול, אסתטי ואחיד הרבה יותר.

עץ בהיר

מי אמר שחייבים שיש מ...שיש? עץ יכול להיות חלופה יפה ומודרנית שמוסיפה חן עדין למטבח. המינוס: שיש מהסוג הזה דורש ניקיון וטיפול מתמיד ואיטום קבוע בשעווה למניעת כתמים מכוערים על העץ.

בטון חשוף

כשעיצוב תעשייתי פוגש את המקום הכי חם בבית, הבטון החשוף הופך למשטח עבודה חלק, נקי וקליל שנותן למטבח טאצ' מתוחכם וקליל.

עץ כפרי

משטחי העץ עם הקצוות החיים נדחקים הצידה לטובת עץ שיקי בעיצוב כפרי לא מתנצל, בצבע חמים (מייפל בדרך כלל) למטבח מזמין ונעים במיוחד.

כיור ש"זורם" עם השיש

התוצאה? טוב, זה מושלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר