"השמאל אשם"

מי העלים את אנדרטת מאיר כהנא מהפארק בחברון?

בן גביר ובן ארי הגישו תלונה למשטרה על ההעלמה המסתורית של 'אנדרטת הרב כהנא', והם דורשים הקמת צוות חקירה מיוחד שתמצא את האשמים בביזוי מורם ורבם (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מאיר כהנא הי"ד (צילום: Moshe Shai/Flash90)

אנדרטה לזכרו של מאיר כהנא, מקים תנועת כך, שהוצבה ב'פארק הרב כהנא' בקרית ארבע, נעלמה מהמקום לפני כשבועיים. כעת טוענים הח"כ לשעבר מיכאל בן ארי ועו"ד איתמר בן גביר, המזוהים כתלמידיו, כי אנשי שמאל קיצוני הם שגנבו את האנדרטה.

מידי יום שישי מגיעים אנשי שמאל למקום במסגרת סיורים של ארגון השמאל 'שוברים שתיקה', מה שלדברי פעילי הימין הקיצוני מפילים עליהם חשד מיידי.

בן גביר ובן ארי הגישו תלונה למשטרה והם דורשים הקמת צוות חקירה מיוחד שתמצא את האשמים בהעלמת האנדרטה של מורם ורבם.

לדברי בן גביר, "אנו דורשים מהמשטרה להפסיק את אוזלת היד ולהתייחס לגניבה בדיוק כשם שהיו מתייחסים אם אנשי ימין היו מעלימים אנדרטה לזכר רבין. אין לי ספק כי במקרה כזה המשטרה הייתה מקימה צוות חקירה מיוחד ואוספת את כל המצלמות מאזור האירוע אך חלפו יותר משבועיים ולא שמענו מהמשטרה אנו עובדים בימים אלה על אנדרטת ענק לזכר הרב כהנא גדולה יותר ובמובן הזה הגניבה תעשה רק טוב אך משאירה טעם רע של מחדל משטרתי".

"השמאל הסהרורי שמתרפק על קברו של ערפאת, מדמיין שעקירת המצבה של הרב כהנא תטשטש את העובדה שהרב כהנא צדק", טוען בן גביר ומוסיף: "הם יבינו בדרך הקשה שהרב כהנא איננו מצבת אבן, דרכו של הרב כהנא חקוקה בלב הציבור בישראל שמבינים היטב שהרב כהנא צדק".

מאיר כהנא, שהיה חבר כנסת ומייסד תנועת כך בישראל, נרצח בשנת 1990 בסיום נאום שנשא במנהטן בידי מתנקש מוסלמי. הוא השאיר אחריו אלמנה, שני בנים ושתי בנות. בנו וממשיך דרכו, בנימין זאב כהנא, נרצח אף הוא עם אשתו בפיגוע ירי בתחילת האינתיפאדה השניה לפני כ-15 שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר