חשש לחייו של המחבל היהודי ג'ק טייטל?

אסיר העולם ג'ק טייטל עתר לבג"ץ נגד שירות בתי הסוהר האוסר עליו לראות רופא מטעמו. חוננו: "טייטל עשוי לשים קץ לחייו בשל ביטול הביקורים המשפחתיים (חדשות, בארץ)

ג'ק טייטל (צילום: Yossi Zamir/Flash90)

רעייתו של המחבל ג'ק טייטל עתרה היום (שלישי) לבג"ץ בדרישה לחייב את שירות בתי הסוהר לאפשר לבעלה השובת רעב זה 18 יום לראות רופא מטעמו. טייטל מוחה נגד ההחלטה של השב"ס לצמצם את הביקורים המשפחתיים שלו.

טייטל מרצה שני מאסרי עולם לאחר שהורשע ברצח ערבים והוא כלוא בכלא איילון. הוא מסרב להיבדק על ידי רופאי השב"ס, בטענה כי אין לו אימון בהם.

את העתירה הדורשת מהשב"ס לאפשר לטייטל לראות רופא פרטי, הגישה רעייתו באמצעות עורך הדין עו"ד עזריאל פרידנברג המתנדב בארגון חוננו.

כזכור, שב"ס הודיע למשפחתו של טייטל כי מעתה הם יוכלו להיפגש עמו רק כשמחיצה של זכוכית מפרידה ביניהם, כאשר ביקור זה ייערך אחת לחודש בלבד.

מארגון חוננו ומעו"ד פרידנברג נמסר עם הגשת העתירה כי: "מדובר באסיר אשר השב"ס כפה עליו החמרה והקשחת ביקורי ילדיו ואשתו ללא שום נסיבה וסיבה אלא באטימות שאינה חוסה באנושיות בסיסית. שבע שנים שביקורים אלו התנהלו לתלפיות והיוו את פתיל חייו היחידי לחיים".

לטענת עורך הדין: "כריתת הקשר של טייטל המוגדר כאסיר עולם עם ילדיו לא תותיר לו אלא את אובדן חייו, והכלי היחידי שנותר בידיו הנו שביתת רעב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר