וואו: מ-0% ל-100% סוללה בפחות מ-20 דקות

המשיח הדיגיטלי כבר כאן: חברת מייזו הגדירה מחדש את המושג 'טעינה מהירה' כשהציגה בתערוכת הסלולר בברצלונה סוללת 3,000 מיליאמפר/שעה שנטענה מ-0% ל-100% בפרק הזמן שאורך לנו לשתות כוס קפה (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אין תסכול גדול יותר מהצפיה חסר התכלית בסוללה הממאנת להתמלא, כשסוף סוף מצאתם שקע פנוי לאחר שהיא בחרה להתרוקן דווקא בעיצומו של סבב סידורים לחוץ במיוחד.

הנוסחה הכמעט מדויקת לקצב המילוי המתסכל של סוללות הסמארטפונים למיניהם היא 4 שעות עבור 4 דקות הפעלה. לכן, כשבתערוכת הסלולר המתוקשרת בברצלונה הציגה חברת מייזו סוללה הנטענת מ-0% ל-100% בפחות מ-20 דקות, בהחלט היה אפשר לחוש את החשמל באוויר.

נציגת מייזו, חברת סלולר סינית שמוצריה נמכרים גם בישראל, הציגה בפני הקהל סוללת 3,000 מיליאמפר/שעה שהייתה על 0 אחוזים ותוך כדי שהיא מסבירה על טכנולוגית ה- Super mCharge שפתחה החברה יכלו הנוכחים להבחין בסוללה המטפסת ועולה בקצב מסחרר עד שכעבור 18 דקות ו-55 שניות בדיוק, הצג הראה שהסוללה עומדת על 100 אחוז.

ובכן, תיתכנה כמה אופציות לניפוץ החלום הורוד הזה, ביניהן האפשרות שהסוללה הסינית נוטה להתרוקן באותה מהירות בה היא נטענת, או האפשרות שמחזורי הטעינה והפריקה לא יחזיקו מעמד לאורך זמן. למקרה שתהיתם מה בנוגע לבטיחות העניין, מייזו מרגיעה שהטמפ' לא תעלה על 39 מעלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר