עד לאינצ' האחרון

ירושלים במלוא הדרה – עכשיו זה מתועד

לראשונה, סרט פרויקט בשיתוף אנשי מקצוע ברמה בינלאומית, למיזם היוקרה ג'רוזלם אסטייטס בשנלר: לשמור על קשר הדוק בין ההיסטוריה המפוארת של המיקום המיוחד במרכז ירושלים, ובין התכניות הפנומנליות המתוכננות לקום בתחומו (נדל"ן, שיווקי)

המיזם היוקרתי - ג'רוזלם אסטייטס. (צילום: מתוך הסרט)

שיא נוסף נשבר בעולם שיווק הנדל"ן היוקרתי החרדי בירושלים.

לראשונה - הפקת ענק לפרויקט אחוזת היוקרה הפרטית במתחם שנלר JERUSALEM ESTATES בסרט שלא נראה עדיין כמותו במחוזותינו, בשיתוף אנשי מקצוע הוליוודיים.

את ההפקה הובילו משרד הפרסום פרונט בשיתוף אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, יחד עם אנשי הפקה ברמה בינלאומית מתוך מטרה משותפת להביא סרט ברמה אומנותית מדוקדקת ומרשימה שטרם נראתה על המסך במיזמי נדל"ן.

התסריט לוקח את אלמנט המטבעות העתיקים המלווה את הפרויקט ומחבר בעזרתו בין ההיסטוריה המלכותית העתיקה של ירושלים ובין הפרויקט ההיסטורי מעורר ההשראה בשנלר.

עד לאינצ' האחרון

הדמיות הפרויקט נעשו לראשונה ברמה שטרם נראתה, מדובר על עבודה מוקפדת שנמשכה חודשים ארוכים.

תוך כדי כך ב'ג'רוזלם אסטייטס' מציינים כי הדמיות אלו נערכות ברמת הדיוק הגבוהה ביותר ומשקפת אל נכונה את האמת התכנונית של הפרויקט, הכול תואם לתכניות הבינוי והמפרט הגבוה הייחודי ברמתו לג'רוזלם אסטייטס, עד לאינצ' האחרון.

תכניות הבינוי והמפרט הגבוה הייחודי ברמתו. מתוך הסרט

גם המפרט העילי הכולל חלונות האלומיניום בחיפוי עץ מרצפה לתקרה, משטחי הריצוף האקסקלוסיביים, הלובאים הגבוהים עוצרי הנשימה והמרחבים המשותפים כמו מרתף יין לאאונג' עסקים, בית כנסת ועוד שישרתו את דיירי מתחם היוקרה הפרטי ג'רוזלם אסטייטס – הכל פרי תכנון אדריכלי אמנותי המוצג בדיוק רב בסרט הפרויקט.

נושא המטבעות הירושלמיים העתיקים מהווה אלמנט חשוב בתהליך השיווק של הפרויקט החל מקמפיין ההשקה ועד לעיצוב לובאי הבניינים האקסקלוסיביים אשר ישלבו בתוכם מטבעות אמיתיים מתוארכים לתקופת בית שני, כל בניין ומהמטבע אשר יסמל אותו.

כך רוצים יזמי ג'רוזלם אסטייטס לשמור על קשר הדוק בין ההיסטוריה המפוארת של המיקום המיוחד במרכז ירושלים, ובין התכניות הפנומנליות המתוכננות לקום בתחומו ומכבדות את היותו שמורת הטבע האחרונה מסוגה וגודלה במרכז ההיסטורי של ירושלים.

על הביום והתסריט אחראי יניב טל, את ההדמיות תלת המימד הריאליסטיות והפוסט פרודוקשן יצרו בסטודיו אייקו, המוזיקה המקורית המלווה את הסרט הולחנה עבורו על ידי עמרי להב מלוס אנגל'ס.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר