מאבק השבת

דרעי לחברי סיעת ש"ס: לא נתמוך בתקציב עיריית ירושלים

חמשת חברי סיעת ש"ס בעיריית ירושלים - החדשים והוותיקים - נועדו עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שאמר כי הם הסיעה הכי גדולה ומגובשת והבהיר את סדרי העדיפויות בעיר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וחברי הסיעה (צילום: דוברות ש"ס)

חברי מועצת העיר החדשים בירושלים מטעם סיעת ש"ס, יחד עם חברי הסיעה האחרים, הגיעו היום (רביעי) לפגישה עם יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בלשכתו.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", חברי הסיעה החדשים יו"ר 'קו עיתונות' חיים כהן ונציג הקהילה הצרפתית בעיר שמואל מרציאנו.

דרעי פתח את דבריו ואמר: "שהחיינו וקיימנו. בס"ד הצלחנו להביא הרכב מצוין שנעשה ברוח טובה ובחברות. אנחנו הסיעה היחידה בירושלים המונה 5 חברים וזה הכוח שלנו. אין עוד סיעה גדולה ומגובשת כזו, וכולם יודעים שהיא פועלת כחץ אחד, בהנחיית מועצת חכמי התורה והנהגת התנועה".

דרעי פירט בפני חברי המועצה את הדברים העומדים בסדר היום של ירושלים: "ראשית, נושא החינוך. אנחנו מאשרים תקציב של מיליארד שקל לבניית 1,000 כיתות חדשות. מדובר במאסה אדירה שתענה על המצוקה הגדולה הקיימת בעיר. אני מתכוון לעקוב מקרוב אחר התקדמות הנושא".

"נושא שמירת השבת בירושלים בראש מעיינינו", הדגיש דרעי, "הבעיה אמנם קיימת בכל הארץ, אבל בירושלים אנחנו שמים דגש מיוחד בגלל שהיא עיר הקודש ובגלל הכוח הקואליציוני שלנו. יש גורמים שמנסים לעשות 'הפרד ומשול' בתוך הנציגות החרדית בעיר כדי למוסס את העניין. מנסים להפריד את נושא השבת מההצבעה על התקציב, אבל אנחנו מבהירים כי לא נצביע על התקציב לפני שיושג פתרון בנושא השבת. לא יקנו אותנו בכסף. אנחנו לא מתמסחרים עם נושא השבת".

כמו כן העלה יו"ר ש"ס את נושא הדיור בירושלים. "אני מבין שלא יהיו דירות זלות לזוגות צעירים בירושלים, אבל עדיין לא נסבול מצב שמדירים את הציבור החרדי מתכניות הבניה בעיר. זהו ניסיון לשנות את המצב הדמוגרפי של העיר ואת הרכב המועצה ולא נאפשר זאת. זה צריך להיות מאבק של כלל הנציגים החרדיים בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר