צפו בווידאו

בגלל ויכוח: לינץ' ברחוב מול מצלמות קיוסק

גם כשהצעיר נפל על הקרקע וביקש שירחמו עליו, זה לא עזר לו: לקטטה הצטרפו עוד חמישה תוקפים והחלו לדקור ולבצע בו לינץ כשהוא חסר אונים על הקרקע. המצלמות תיעדו (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה, מתוך ynet)

כתב אישום חמור יוגש מחר (חמישי) נגד שבעה צעירים שהיכו ודקרו צעיר בן 21 מרחובות והותירו אותו לדמם על הכביש. מצלמות האבטחה של עיריית רחובות תיעדו את מקרה התקיפה החמור ואלו יהוו את הבסיס לכתב האישום.

מהעדויות עולה, כי שנייים מהצעירים פגשו בקורבן בקיוסק סמוך, שם החל הוויכוח ביניהם. בשלב מסוים יצא הצעיר מהחנות והחל ללכת, אך השניים המשיכו אחריו ואז לפתע החלו להכותו.

גם כשהצעיר נפל על הקרקע וביקש שירחמו עליו, זה לא עזר לו: לקטטה הצטרפו עוד חמישה מחברי התוקפים והחלו לדקור ולבצע בו לינץ כשהוא חסר אונים על הקרקע. לאחר מכן הם נמלטו והותירו את הצעיר על הקרקע.

האמבולנס שהוזעק לזירה פינה אותו במצב בינוני עד קשה לבית החולים קפלן בעיר. שני שוטרים מתחנת רחובות הבחינו בתקיפה האלימה בעת שנסעו ברחוב הרצל והחלו במרדף אחר הצעירים והצליחו לעצור שניים מהם.

בתום חקירה מקיפה הצליחו להגיע לחמישה צעירים נוספים שהשתתפו בתקיפה החמורה, ואלו הם שבעת החשודים: דהוד סאלם בן 20, דוד בלאי בן 20, דניאל טשלה בן 20, טלהון וורקנך בן 19, אמרה דוד בן 22, וודג' בנימין בן 20 ומהרט יצחק בן 24.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר