כל בני ברק פקק אחד גדול

חבר מועצת העיר: "המציאות הזו ממש בלתי אפשרית"

לאור החלטת העירייה להפעיל רמזורים חדשים בעיר ולחסום כמה כבישים, גואה גל התלונות של התושבים נגד העירייה. יו"ר הקואליציה העירונית פנה לראש העיר והעביר את התלונות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

עבודות החפירה והשיפוצים המתקיימות בימים האחרונים בבני ברק לצד הפעלת רמזורים חדשים הגורמים לפקקי תנועה ועומסים חריגים גורמים לכעס עצום בקרב תושבי העיר הזועמים על העובדה שלא ניתן להתנייד בבני ברק בצורה תקינה.

גל התלונות הופך בשעות האחרונות למשמעותי כאשר תושבים מכל המגזרים והחוגים וללא שיוך פוליטי מביעים תחושות של כעס על התנהלות העירייה. ל'כיכר השבת' נודע כי באורח חריג התקשר אמש נציג דגל התורה הרב נתן צבי כהן, המכהן כיו''ר הקואליציה, לראש העיר חנוך זייברט, והביע בפניו את תלונות התושבים.

"אי אפשר להמשיך ככה זה ממש בלתי אפשרי המציאות הזו. פקקים בלתי נגמרים", הטיח כהן בראש העיר.

זייברט השיב כי סבר שאת העבודות יוכלו לסיים בכמה ימים וכי ההפרעה לתושבים תהיה יחסית מועטת, אולם לא חשב שהדבר ייראה כך.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מבהיר כהן שהינו איש עדין מטבעו אך המצב כעת הינו בלתי מתקבל על הדעת. "את העבודות הללו גם אם צריך לעשות יש לדחות לאחר החגים. לא בתקופה זו של לחץ וקניות", הוא אומר.

ל'כיכר השבת' נודע כי בעקבות תלונתו של כהן כמו כן חברי מועצה נוספים פרסמה העירייה הבוקר מודעת הסברה לתושבים על ביצוע העבודות.

"אנשים פנו אליי כל הלילה והתלוננו", אומר כהן כשהוא מעביר את רחשי הציבור, "גם לא עשו הסברה בנושא והתושבים לא מבינים על מה ולמה החפירות ומי צריך צומת מוגבהת".

כהן מספר כי אתמול נסע ברח' חזון איש ובשל פעילות הרמזור החדש בצומת האדמו"ר מגור ברטנורא, נוצר פקק תנועה חריג שהאריך את זמן הנסיעה. "כבר מצאו בעבר שהיו רמזורים מיותרים שרק הפריעו לזרימת התנועה בעיר", טוען כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר