צפו: האמא שהופכת את התינוקת שלה לצ'אלמערית ממיסה

מה אמא - שהיא גם צלמת מוכשרת - עושה בחופשת לידה שנופלת בחודש אדר? הופכת את הילדה שלה לצ'אלמערית ממיסה, לגברת אנגלייה מלאת שיק וחסיד ברסלב נלהב • השראה לפורים (תחפושות, צילום)

חיה כהן | כיכר השבת |
מגייט צו גאולה מיט מאמע? (צילום: Shaindy Sandrsky)

שיינדי היא אמא לחמישה ילדים מירושלים, מנהלת מקצועית של תכנית "נפטי" - יזמות עסקית לנוער במגזר החרדי וצלמת. אבל אולי היינו צריכים להתחיל עם התואר הזה, כי רפרוף מהיר בדף של שיינדי מגלה אוסף תמונות מקצועיות מדהימות שרק רוצים לראות מהן עוד ועוד.

"אני צלמת בעיקר של צילומי ילדים" אומרת שיינדי, "כיום, קצת פחות מאז שמוניתי לניהול התוכנית". אבל לדבריה, "צילום זה אהבה". כמה אהבה? "עכשיו כשאני בחופשת לידה, אני מצלמת כל יום".

לצילומים היא מגייסת את הילדים שלה שלגמרי משתפים פעולה - וזה מה שקורה כשאמא צלמת יוצאת לחופשת לידה בחודש אדר: "כמו כל שנה כשחודש אדר מתקרב אנחנו מורידים את התחפושות מהבוידעם, וכמובן שהילדודעס מנסים את האביזרים דבר ראשון על הרכש החדש שלנו".

"הרכש החדש" היא שני, תינוקת מתוקה שזוכה להתחפש לשלל דמויות. "היא מאד מבסוטה מהעסק ואני מתעדת" אומרת שיינדי.

מגייט צו גאולה מיט מאמע?

בראש חודש אדר העלתה שיינדי את התמונות האלה של שני כאשת מאה שערים צדקנית לצד הכיתוב: "און רוישחויידיש אדר מיט מיין משוגענע מאמע" (בתרגום חופשי מאוד: הלוואי שהייתה לנו אמא כזאת! או לפחות מצלמה כזאת! או - אוקיי - כשרון כזה!):

כמה ימים אחר כך, היא פינקה את כולם עם הפריים המקסים הבא: שני כצ'אלמערית ממיסה שמנהלת דו שיח שלם - ביידיש כמובן: "וואס זאגסטע??? מגייט צו גאולה מיט מאמע? יאלה קומט מאכן הקטע. מגייט מאכן דרעק דגאנצע קליידער".

לטובת אלה שלא דוברים את השפה העסיסית בעולם, היא מתרגמת: "מה את אומרת?? הולכים עם אמא לגאולה? יאלה בואו נעשה לה קטע ונלכלך את כל הבגדים".

אגב, אם שתי הגברות הנכבדות יחפשו שידוך, הנה מישהו ששווה להן לשקול:

וזו? זו ליידי אנגלייה מלאת שיק שרק משליכה מבט קל וכולם עוברים לדום:

>> והנה אמא נוספת שהפכה את הקונספט הזה לחשבון אינסטגרם מצליח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר