"הסגת גבול"

הזוי: כלה חרדית נעצרה שעה לפני החופה

כלה חרדית נעצרה לפני כחודשיים, שעה שהייתה בדרך לאולם השמחות - זאת בגלל צילום שנערך לה על סירה משטרתית. הצלם: "לא הייתי בסדר, אבל לא יודע אם זה היה מוצדק" (מעניין)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הכלה בתחנת המשטרה, הערב (צילום: קובי שירה )

כלה חרדית שעשתה לפני תקופת מה את דרכה לאולם השמחות, עצרה בכדי להצטלם במסגרת 'סיור החתונה' באחד החופים בארץ, אך לא ידעה שתצטרך לבלות את השעות האחרונות שלפני החתונה כעצורה בתחנת המשטרה. הסיבה? צילומים על סירה משטרתית וחשד להסגת גבול.

הצלם קובי שירה, שליווה את הכלה ביום הצילומים, סיפר על האירוע המוזר בעמוד הפיסבוק שלו וכתב: "יצאנו לצילומים באחד החופים ועלינו על סירה של המשטרה אחרי שראינו שהיו עוד אנשים שם והמקום לא היה סגור, ואז אחרי כמה צילומים קפצו לשם יס"מניקים ושיטור ימי ועצרו אותנו לחקירה. הבטיחו שנשתחרר רק בבוקר כי אנחנו עצורים על הסגת גבול".

(צילום: קובי שירה)

שירה סיפר על הרגעים הקשים של הכלה: "הכלה בכתה והתחננה שאנשים כבר באולם וחופה. וזה לא כל כך עזר".

לדבריו: "ראתי שהם ממש לקחו את זה רציני, אחרי 40 דקות שכבר חקרו, פתחו לי תיק, ואז כבר ראיתי שהם אטומים התקשרתי לכתב חדשות שאני מכיר וכמה עיתונאים ורק אז הגיע המפקד שלהם, ואחרי שהשמעתי לו הקלטה שהשוטר השמיע צעקות עלי ועל הכלה והבטיח שלא תהיה חתונה ואיימתי שזה יגיע לחדשות - רק אז שחררו אותנו בתנאי שאגיע למחרת לחקירה".

שירה הודה: "אני יודע שגם אני לא הייתי בסדר שלא בקשתי רשות, אבל לא יודע אם זה היה מוצדק כל הבלגן הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר