דאע"ש: תפסנו מרגלים ישראלים בחצי האי סיני

דאעש טוען כי ישראל מפעילה רשת של מרגלים בחצי האי סיני. "המדינה היהודית מציעה להם כספים" נאמר בעיתון של הארגון, "המרגלים שנתפסו אחראים למותם של חמישה פעילים" (העולם הערבי)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ארגון המדינה האיסלאמית (לשעבר דאעש) טוען כי תפס מרגלים שפעלו לטובת ישראל בחצי האי סיני. בשבועון "א-נבא" של ארגון הטרור נטען כי אנשיו פעלו לחסל את המשת"פים של ישראל.

בירחון פורסמה תמונתו של אדם שהוגדר על ידי דאעש כמרגל, ושמו, כך על פי הפרסום, 'חוסיין דוויחי אל-בריכי'. על פי הכתוב בירחון, האיש המוצג בכתבה הוא חבר החוליה האחרונה שנעצרה. מדובר לטענת הארגון בחוליית מרגלים שמנתה שלושה בני אדם שהודו כי יצרו קשר עם ישראל באמצעות הטלפון ושוחחו עם קצין ישראלי בשם 'חאפז' ש"הציע להם כספים רבים בתמורה להעברת מידע על פעילות המדינה האיסלאמית בחצי האי סיני".

המרגלים - על פי דאעש - נדרשו לעקוב אחר תנועות הארגון, וחמישה ממחבליו נהרגו כתוצאה מפעילותם. גורם בכיר בדאעש שהתראיין לשבועון טען כי בידי הארגון חוליות נוספות שדבר פעילותם ייחשף בזמן שהוא יראה לנכון.

דאעש מציע למרגלים העובדים כבר עבור ישראל להתוודות על מעשיהם ולהינצל מעונש: "מי שמתעקש לכפור באללה רק החרב תעזור לו", נאמר בהודעה.

בדאעש מתגאים במה שהם מכנים "דאגה ישראלית מפעילות הארגון בחצי האי סיני", וטוענים כי "הצבא היהודי סייע ועדיין מסייע לצבא המצרי במלחמתו נגד המדינה האיסלאמית. למטוסים היהודיים יש את החלק הנכבד בהפצצות נגד המוסלמים בחצי האי סיני. עשרות נהרגו כתוצאה מכך ובתיהם הושמדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר