יגואר נטושה צפויה להימכר ביותר מ-40,000 יורו

את היגואר E טייפ מודל 1962 הזאת אי אפשר לתאר במילים אחרות מלבד 'גרוטאה מחלידה', אולם למרות שהיתה נטושה באסם במשך יותר מ-20 שנה היא צפויה להימכר במכירה פומבית ביותר מ-40,000 יורו. יגואר מישהו? (רכב)

הגרוטאה היקרה בעולם (צילום: שאטרסטוק)

יגואר 'E טייפ' נדירה, מודל 1962, שהתואר 'גרוטאה' יעשה איתה חסד לאחר שהיתה נטושה במשך 20 שנים, צפויה להימכר ביותר מ -40,000 £ במכירה פומבית.
.
מסתבר שהדגם הזה, אחד מ-300 הדגמים הראשונים שנבנו על ידי היצרן, מבוקש מאד בקרב אספנים וחובבי מכוניות קלאסיות. ה- E טייפ נקנתה ע"י הבעלים הראשונים שלה ב -4 באפריל 1962, ששמרו עליה עד 1997. הבעלים הבאים תכננו לשחזר ולשפץ אותה מהיסוד אבל בסופו של דבר נטשו אותה באסם שלו שם היא נשארה עזובה ומחלידה, במשך כמעט 20 שנים.

מצבה היה כל כך גרוע, עד שבדירוג של 1-135, הציון שקבלה על ידי המדרגים של המכירה הפומבית היה 2 בלבד. זהו הציון הנמוך ביותר שקיבלה אי פעם מכונית המשתתפת במכירה פומבית, אך עדיין, היא צפויה להיחטף במכירה שתתקיים בחודש הקרוב.

"לדגם הראשוני של ה-E טייפ יש היום ביקוש גבוה מאד בקרב אספני רכבים. המכירה של המכונית הזאת תהיה עסקת רצינית אבל משתלמת מאד". אמר הארי ווייל, סוחר מכוניות אספנות.

"בשנה שעברה הסדרה של רכבי היגואר E-Type חוותה צמיחה משמעותית מאוד בשוק רכבי האספנות, ואנחנו משערים שהקונים יעמדו בתור בתור כדי לזכות בהזדמנות להיות הבעלים של הדגם הזה", הוסיף ווייל.

היגואר צפויה להימכר בחודש אפריל ואם המחיר יטפס למעל 60,000 $, הוא ישתווה למחיר של יגואר F טייפ חדשה, המקבילה המודרנית של ה-E טייפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר