המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

דאע"ש לא יימחק, הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שהוא יימחק. בכל מדינה בעולם יש דאע"ש ובכל מדינה הוא עושה סיבוכים וסכסוכים כדי שיעזבו את ארץ ישראל בשקט (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, שופט עכשיו את כל העולם. בורא עולם הוא היחיד ששופט ומדריך את העולם כולו, מי לחיים ומי למוות, מי לעושר ומי לעוני, מי לבנייה ומי להרס, הוא שמעניש את מי שצריך להעניש ומרומם את מי שצריך לרומם. בדרך כלל הקדוש-ברוך-הוא שופט את העולם בראש השנה, כמו שקוראים בתפילת מוסף של ראש השנה: "ועל המדינות בו יאמר איזו לחרב, איזו לשלום, איזו לרעב, איזו לשובע".אבל עכשיו, שופט בורא עולם בכל רגע. ימשיך קשה וחזק יותר את השיטפונות, את התפרצויות הרי הגעש, השריפות והחום, הרוחות הרעות, הסופות ורעידות האדמה. בניינים ייעלמו באדמה - האדמה תפתח את פיה ותבלע מקומות בעולם.מטוסים יתנגשו ויתבלבלו, אוניות יתבלבלו ויטבעו, נגמרו כל המשחקים! בורא עולם שופט צדק ויושר, רוצה עולם שמתחיל מארץ ישראל, עולם של אהבת-חינם, חסד ורחמים, לימוד תורה, תפילות, והעיקר שבעיקרים - קיום עשרת הדיברות.

יהודים שלא יעלו לארץ ישראל, לא יחכה להם הקדוש-ברוך-הוא! משיח יוצא בפרהסיה באופן מלא בארץ ישראל, וליהודים שיישארו בחו"ל תהיה עוגמת נפש. הם יהיו בזויים, מזולזלים וחסרי ערך בעולם כולו. האנטישמיות והשנאה צפים, יאכלו אותם ויפגעו בהם קשות. מהעיניים, האוזניים והפה, רואים את הרוע והשנאה של הגויים מול היהודים בחו"ל, כי כל הגויים בעולם יודעים שהגיע הסוף, קֵץ לרוע. יודעים שרק היהודים הם העם הנבחר, יודעים שהקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים ישלטו בעולם ובורא עולם יחליט מתי להפסיק את המוות בעולם. ליהודים יהיו חיי נצח בזמן גילוי משיח בפרהסיה.

בורא עולם מסתכל מהשמיים, איך יהודים נלחמים מול הגויים בכל כוחם על אדמת נכר, טמאה, תפֵלה וריקה. בורא עולם אומר ליהודים בחו"ל: 'בבקשה מכם, תתעוררו! תבואו לגור בארץ ישראל הקדושה ותלחמו על אדמת הקודש הטהורה, שאני נמצא בה, מה אתם נלחמים על אדמת נכר שלא שייכת לכם? אדמה ששייכת לסטרא אחרא. מה אתם עושים שם בכלל? תצאו משם!' בחורבן בית המקדש השני, סילק בורא עולם את רוב היהודים מארץ ישראל ופיזר אותם ברוב מדינות העולם. בגלל שהם יהודים והם עם נבחר, הם שמרו על דתם ויהדותם חזק. אם זה היה עם אחר - היה מתפרק ונכחד מזמן. את היהודים אף אחד לא אוהב, כי הם שונים וכואב לגויים שהם מצליחים. ארץ ישראל הקדושה מובילה בעולם, בכל דבר טוב.

הפלסטינים והחמאס לא רוצים שלום. חתום בליבם לפגוע ביהודים ולגרש אותם מארץ ישראל - שנאת חינם. הפלסטינים יכולים לגור בירדן, לבנון, עיראק, במצרים יש תשעים מיליון בני אדם, אז עוד מיליון או שניים של פלסטינים, לא יפריע להם בכלל, אבל הם רוצים לפגוע בארץ ישראל - שנאת חינם.

הקדוש-ברוך-הוא אומר לפלסטינים והחמאס, לכל המדינות, לראשי הממשלה והנשיאים בעולם: 'אם תיגעו לי בארץ ישראל הקדושה ובילדיי שנמצאים בארץ ישראל הקדושה – אפגע בכם במקום וקשה ביותר'. יהודים יקרים, קחו את הקטע הזה, ותיראו איך הוא מתקיים!

דאע"ש לא יימחק, הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שהוא יימחק. בכל מדינה בעולם יש דאע"ש ובכל מדינה הוא עושה סיבוכים וסכסוכים כדי שיעזבו את ארץ ישראל בשקט. דאע"ש והמוסלמים שונאים את הנוצרים יותר מאשר את היהודים.

בסוריה לא תהיה הפסקת אש. בתקשורת מדברים על הפסקת אש, במציאות - נלחמים כרגיל. הקדוש-ברוך-הוא לא ייתן שתהיה הפסקת אש בסוריה, כדי שהחיזבאללה ילחמו זה עם זה ולא יוכלו לקחת נשק ותחמושת מאיראן בסוריה.

עיראק, לעולם לא תהיה בה הפסקת אש - דאע"ש בתוכה.

תורכיה, לא יעזור לארדואן כלום, מהפכה תהיה, מהפכה תהיה בתורכיה! ארדואן הרג המון אנשים והעם שלו לא סולח ולא יוותר לו, הם מתכננים לו הפתעה.

ירדן מחכה. מלך ירדן נותן לאחרים לעשות את עבודתה של ירדן.

מצרים, מדי פעם מאשרת להרוס מנהרות, כדי לעשות שקט - אין אמונה בהם. לא יעזור כלום, הרעב יפוצץ את מצרים.

מי שמנבל את פיו, מדבר רעה או מאיים על ארץ הקודש – בורא עולם יפגע בו קשות. הקדוש-ברוך-הוא שם אצבע על כל מדינה שרוצה לפגוע בארץ הקודש, ופוגע בה קשה ביותר.

לחיזבאללה יש מנהרות. קשה להם לחפור בסלעים, אבל חופרים.

ברצועת עזה יש המון מנהרות, כי זו אדמה חולית, לס וחמרה. עשרות אלפים, אם לא מאות אלפים, מתפרנסים מחפירת מנהרות, זה ה'עסק' הכי מבוקש. הם חופרים בנעריהם, בזקניהם, בנשותיהם ובילדיהם, יש עבודה לכולם בשפע. במקום לִבְנות בניינים למגורים ולחפש את השלום, הם חופרים מנהרות כדי לפגוע בארץ הקודש.

הקדוש-ברוך-הוא חובק ומגן על גבולות ישראל, ומבקש בורא עולם שצה"ל לא יהיה בשאננות ויעשה השתדלות לשמור על ישראל.

ממשלת ישראל, צריכה לפתח את הנדל"ן ולבנות בתים, כבישים וחנויות, בכמות אדירה. לא לעשות חשבון לאף מדינה ולא להיבהל מאף מדינה. ארץ ישראל היא ארץ של יושר ואמת. הימין היהודי והשמאל האמיתי היהודי, צריכים להיות באגודה אחת, שותפים בהקמת ארץ הקודש. אף מדינה לא אוהבת את היהודים וצריך לשמור על אדמת הקודש. הייעוד של היהודים - להיות בארץ ישראל, כאן הם יהיו מוגנים ושמורים. בחו"ל אין הגנה מריבונו של עולם - אפס הגנה! רק לאנשי ביטחון שב"כ ומוסד, שנשלחים לעבודה בחו"ל.

טראמפ נשיא ארה"ב, עושה עבודתו בשקט כדי לתקן את כל המעוות. הוא לא אוהב לפרסם ואם עוד לא עשה מה שהבטיח – יעשה.

ארה"ב צריכה ללחוץ חזק ולגלות את המסמכים והחוזה עם האיראנים, כדי לנפץ ולהרוס את המפעלים של איראן.

רוסיה, מעניינת אותה רק מכירת נשק ותחמושת, היא צריכה אוכל והמון. רוסיה זקוקה לארה"ב וארה"ב זקוקה לרוסיה.

איראן ממשיכה לייצר פצצות גרעיניות, לא עצרה כלום.

לישראל אין פחד ממפעלי האטום של איראן, הפחד הוא של כל העולם. אם יהיו לאיראנים פצצות מוכנות – יהיה איום כבד על העולם, לא על ישראל. בישראל לא יקרה כלום.

סין ויפן הופכות את העולם כדי לתת אוכל לאנשים שלהם.

יהודים בארץ הקודש ובעולם, צריכים לכבד ולתמוך בחיילי צה"ל. אסור לזלזל בהם, הם קודש קודשים לבורא עולם, הם שומרים לבורא עולם על אדמת הקודש! אסור לאף אחד לדעת מה שקורה בצה"ל, אלה סודות צבא-הגנה-לישראל.

הורים יהודים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות. מי שחי עם גוי - לגייר אותו דחוף.

כל הגנבים והרמאים החיים על גב אחרים, אנשי הזימה והשוחד - ימשיכו להיתפס במערומיהם. כל העשירים שלא יעשו צדקה וחסד עם הנזקקים ולא ייתנו מעשר למקוואות, ישיבות, כוללים ובתי כנסת – יפשטו רגל במקום. הכסף לא שייך להם, הכסף ניתן להם כדי להציל בו את היהודים.

למרות שהקדוש-ברוך-הוא לקח את השיפוט לידיו, יש לו בארץ ישראל איש אלוקים, משיח עבדו, שמקבל הוראות מבורא עולם ומבצע אותן פה למטה בכדור הארץ. משיח עושה את תפקידו בהוראת הקדוש-ברוך-הוא, בענווה מול בורא עולם, לא מתפאר ופועל בפשטות. נשמתו של משיח נמצאת בפעולה עשרים וארבע שעות.

אנחנו נמצאים בשלבים מתקדמים וסופיים שלפני גילוי משיח בפרהסיה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל היהודים יתחברו אליו ויחזרו בתשובה. בורא עולם מצמיח ומכין את המשיח, כדי שיהיה ראוי לקבל כתר משיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר