האנטישמיות לשיא

שוב: בית קברות יהודי בברוקלין - חולל

משטרת ניו יורק הודיעה כי פתחה בחקירה בשל חילול בית העלמין היהודי בברוקלין. החשד: פשע שנאה כלפי היהודים. לפי הדיווחים, מספר מצבות בית העלמין הופלו ונהרסו (בעולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חילול בית הקברות בברוקלין (צילום: חשבון הטוויטר של Dov Hikind‏)

האנטישמיות לשיאים חדשים בארה"ב: בפעם הרביעית בתוך פחות משבועיים חולל בית קברות יהודי בארצות הברית.

משטרת ניו יורק הודיעה הבוקר (שעון ישראל) כי פתחה בחקירה בשל הריסת מספר מצבות בבית העלמין היהודי בברוקלין. החשד: פשע שנאה כלפי העם היהודי. על פי הדיווחים, מספר מצבות בית העלמין הופלו ונהרסו.

חבר בית המחוקקים בניו יורק דב הייקינד פרסם בעמוד הטוויטר שלו תמונות מבית העלמין בהן נראות מצבות מנותצות ומושלכות על הקרקע ואמר כי יבקר בבוקר בבית העלמין וכי המשטרה חוקרת.

רק בשבוע שעבר, אלמונים השחיתו מצבות בבית העלמין היהודי 'ועד הכותל' ברוצ'סטר שבמדינת ניו יורק, וחמש מצבות נמצאו מושלכות סמוך לכביש

ימים קודם לכן, חוללו בבית הקברות היהודי "הר כרמל" יותר מ-100 מצבות שנופצו על ידי אלמונים. במקביל, מוסדות יהודיים בפילדלפיה ארה"ב קבלו טלפונים ובהם איומים על חיי היהודים. חלק מהמוסדות התפנו מיושביהם מחשש לפצצות שהונחו בבניינים או למפגעים העשויים להגיע למקום.

לפני כשבועיים, חולל מניין דומה של מצבות בבית הקברות "חסד של אמת" בעיר סנט לואיס שבמיזורי. ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את האלימות הקשה ואת האנטישמיות, והודה לנשיא האמריקני דונלד טראמפ שיצא חוצץ נגד האנטישמיות והורה לרשויות לחקור את האירועים.

(חשבון הטוויטר של Dov Hikind‏)
(חשבון הטוויטר של Dov Hikind‏)
(חשבון הטוויטר של Dov Hikind‏)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר