איכות בלתי מתפשרת

מהפכה בשוק תרכובות המזון לתינוקות בישראל

ענקית התרופות פריגו המייצרת תרכובות מזון לשווקים בינלאומיים בתהליכי בקרה גבוהים ואיכותיים, מגיעה לישראל. מעכשיו גם אצלינו: תרכובות המזון של שופרסל BABY (צרכנות, שיווקי)

מהפכה בשוק המזון לתינוקות. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שופרסל עושה מהפכה בשוק תרכובות המזון לתינוקות עם "שופרסל BABY" ללא פשרות באיכות, במחיר ובכשרות. התרכובות מכילות רכיבים מתקדמים, בדומה לתרכובות מזון מובילות אחרות ברחבי העולם.

מי היא חברת פריגו העולמית המייצרת את תרכובות המזון של שופרסל BABY?

חברת שופרסל השיקה תרכובות מזון חדשות לתינוקות שעונות על כל דרישותיך. תרכובות המזון מיוצרות ע"י חברת פריגו ענקית התרופות האמריקאית. פריגו מייצרת מגוון תרכובות מזון בכל השלבים ותרכובות המזון גם עבור שווקים בינלאומיים. תרכובות המזון של פריגו נמכרות ביותר מ-40,000 נקודות מכירה ברחבי ארצות הברית.

באלו מדינות נותנות אימהות לתינוקות שלהם את תרכובות המזון של פריגו?

כדאי שתדעי שפריגו מייצרת ומייצאת תמ"ל, במסגרת מוצרי מותג פרטי שונים, ב-28 מדינות ברחבי העולם, ביניהן: ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, איטליה, דנמרק, פינלנד, שבדיה, אמריקה הלטינית, סין ועוד.

בתור אימא למה לי לקנות את המוצר שופרסל BABY? מה מכילות תרכובות המזון?

תרכובת המזון שופרסל BABY, מכילה את כל רכיבי החובה, מכילה DHA וסיבים תזונתיים פרה ביוטים, והמחיר שלה אטרקטיבי במיוחד- רק 39.90 ש"ח עבור אריזת 700 גרם. תרכובת המזון לתינוקות שופרסל BABY עומדת בדרישות משרד הבריאות הישראלי ומבוקרת ע"י ה–FDA - מנהל המזון והתרופות האמריקאי. כמו כן, היא עומדת בהמלצת הרמות התזונתיות של האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים -American Academy of Pediatrics.

ציבור ההורים בארץ כבר הצביע ברגליו כשהגיע בהמוניו לסניפי רשת שופרסל, בכדי לרכוש את "שופרסל BABY"

איזה פיקוח קיים על יצור פריגו העולמית ?

מפעלי ייצור התמ"ל של פריגו ממוקמים במדינות ורמונט ואוהיו שבארצות הברית. מרכיבי החלב מהם מיוצר התמ"ל מובאים משווקי החלב המובילים בארצות הברית, קנדה וניו זילנד. למפעל פריגו בארה"ב יש את האישור של- ISO 9001:2008 בתחום המזון לתינוקות. המפעל בוורמוט מייצר תרכובות מזון לתינוקות למעלה מ-29 שנים תוך שמירה קפדנית על תנאי ייצור נאותים ותהליכי בקרת איכות בלתי מתפשרים.

מהן הכשרויות של המוצר ?

כשרות המוצר היא כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת 'OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. כשר לפסח לאוכלי קטניות.

אימא יקרה, אם עדין לא ניסית את המוצר, זה הרגע הנכון להעניק לתינוק שלך מוצר ברמה של חברה בינלאומית, עם כשרות כהלכתה.

* לתשומת לב – חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק

למידע נוסף על פריגו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר