"לגלות מחדש"

לשמור על הזוגיות והמשפחה - לא כל אחד יכול

קירוב הלבבות והבנת הצרכים של בני הזוג ומתוך כך להגיע להסכמה ופשרה היא מלאכה שחייבת להילמד במקום מקצועי ומוסמך עם ניסיון וצוות בקיא שמוכשר לכך. לפעמים הפתרון נמצא ממש קרוב (לימודים, שיווקי)

לשמור על הזוגיות והמשפחה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לעשות שלום בית בין איש לאשתו זו מלאכה קודש חשובה אבל לחלוטין לא פשוטה.

התהליך החשוב שעובר היועץ עם בני הזוג בדרכם לבנות את ביתם ולהשכין בו אהבה ואחווה שלום ורעות עובר דרך הבנות ותובנות, התעלות מעל המריבות והכעסים, השלמה עם החסרונות של כל אחד מהצדדים והפערים הטבעיים, תוך החזרת הנאמנות ההדדיות, האמון, הכבוד ותחושת הביטחון.

התהליך מצריך ידע מקצועי ומעמיק בשילוב של ניסיון ואישיות מתאימה.

לצערנו הרב, משאבים מרובים מושקעים במשפחות מפורקות, בתהליכי גישור הכוללים חלוקת רכוש והסדרי ראיה, אימהות חד הוריות ועוד, בזמן שמעט כל כך מושקע בשמירה על הערך החשוב והנעלה ביותר בעם היהודי – הבית היהודי.

מומחים רבים יודעים היום, שהחוסן שלנו כציבור וכעם תלוי בחוסנו של התא המשפחתי שלנו. ומנגד, אחוזי הגירושין גם בערים המוגדרות כחרדיות הולכים וגדלים.

בעקבות המודעות הגוברת לתחום, צצו להם מכוני לימוד שמכשירים יועצי נישואין בצורה לא מבוקרת ולא מפוקחת בתכניות קצרות שמטרתן להעביר ידע ולא להכשיר לעבור תהליך.

כאשר יועץ שלא עבר הכשרה ראויה "מטפל" בבני זוג, עם כל הרצון והכוונה הטובה, הוא עלול ליצור תוצאה הפוכה לגמרי, להחריף את המשברים בין בני הזוג ולגרום לפירוק המשפחה ועוד. דיני נפשות ממש.

שמירת הנישואין והמשפחה - ערך עליון

מרכז י.נ.ר הינו המרכז הוותיק, הגדול והמקצועי בישראל והחלוץ בתחומו.

למעלה מ- 17 שנה מוכשרים במרכז אנשי מקצוע בתחום המשפחה בתכניות המאושרות ע"י משרד החינוך. התכנית להכשרת יועצי נישואין מתקיימת בפיקוח אקדמי של היחידה ללימודי המשך, בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת בר אילן.

זוהי תכנית הלימודים, המקצועית והמקיפה ביותר בתחום עם סגל מרצים בכיר, המשלבת ידע עיוני רחב, פרקטיקה מעשית, והדרכה אישית וממוקדת. שיטת הלימוד של י.נ.ר הוכיחה את עצמה בהכשרת אנשי מקצוע מעולים. זו הסיבה שבוגרי המרכז מצליחים בכל יום מחדש.

להשארת פרטים למסלולי ההכשרה >>

מרכז י.נ.ר הוא מרכז לימודים מוכר ללימודי תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה, ובו מתקיימים לימודים בהפרדה מלאה לתואר ראשון במדעי החברה והרוח, במדעי החברה בדגש חינוך, ליקויי למידה וניהול.

הלימודים לתואר אינם כוללים דרישות קבלה, ואינם מחייבים מכינה, פסיכומטרי או בגרות. שילוב לימודי התעודה והתואר האקדמי סוללים את הדרך לעבודה מקצועית, מעשית ומבוקשת המאפשרת לבוגרים להשתלב בתחומי הלימוד שלהם בהצלחה רבה.

לבוגרים שסיימו בהצלחה, מעמיד המרכז מחלקת השמה המסייעת לתלמידים ולבוגרים להשתלב וליישם את לימודיהם. אחוזי ההשמה במרכז י.נ.ר גבוהים באופן משמעותי ועומדים על כ-87% השמה במשרה מלאה או משולבת..

הצטרפו לנבחרת המומחים של י.נ.ר ותוכלו לסייע לאלפי משפחות בישראל. מרכז י.נ.ר, הכשרה שהיא שליחות.

להשארת פרטים למסלולי ההכשרה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר