מאבק השבת בירושלים

לפני הפגישה עם ברקת: גפני ייפגש עם חברי ועדת הרבנים

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ייפגש עם ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בירושלים, לפני הפגישה של ראשי המפלגות החרדיות עם ראש העיר ניר ברקת, לגבש עמדה בנושא חילולי השבת (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

המאבק למען השבת בירושלים: ביום שלישי הקרוב צפוייה להתקיים פגישה של ראשי המפלגות החרדיות לדיון חירום עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בנושא חילולי השבת בעיר הקודש והשמירה על הסטטוס קוו בין חרדים לחילונים.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", בפגישה צפויים להשתתף יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, השר יעקב ליצמן, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני והשר אורי אריאל.

ל"כיכר השבת" נודע כי לפני הפגישה המדוברת ייפגש יו''ר דגל התורה ח"כ משה גפני עם חברי ועדת הרבנים של תנועת דגל התורה בירושלים, הגאונים רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון, רבי ברוך סולובייצ'יק ורבי יוסף אפרתי יחד עם חברי מועצת העיר יצחק פינדרוס, אליעזר ראוכברגר וישראל קלרמן ומנהל סניף 'דגל התורה' בירושלים, איציק ברנר, שהיה מיוזמי הפגישה.

הפגישה עם הגר"ב סולובייצ'יק

בפגישה ייגבשו הרבנים וגפני עמדה משותפת לסיעת דגל התורה בנושא חילולי השבת בעיר כמו גם דרכי המאבק ושאלת ההצבעה על תקציב העירייה.

בשעות הצהריים נועד גפני עם הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק, יחד עם נציגי 'דגל' בעיריית ירושלים לפגישה מקדימה.

לאחר מכן יוועד גפני יחד עם השרים דרעי, ליצמן ואריאל לדיון עם ברקת בנושאים הללו וידרשו ממנו תשובות בעניין ריבוי חילולי השבת בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר