חלמאות של ממש

לא רק פקקים: כך מסכנות העבודות בבני ברק את התושבים

בטונדות שהוצבו לאורך רחוב חזון איש בבני ברק לצורך העבודות באזור, מאלצות תושבים שמעוניינים לחצות בביטחה 'לטפס על הגדרות' תוך סיכון חייהם. "זה פשוט חלם" אומר תושב העיר. צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |

פקקי התנועה בעיר בני ברק בעקבות עבודות החפירה ברחוב חזון איש כמו גם הרמזורים שהופעלו בו, ממשיכים לגרום לזעם וכעס בקרב התושבים ובעיקר בקרב הנהגים שנאלצים להתרגל לעומס תנועה בלתי סביר.

מתברר, כי לא מדובר רק בעומסי תנועה מהם סובלים תושבי העיר, אלא בעבודה שנעשית מתוך חלמאות של ממש ותוך סיכון חייהם של התושבים בעיר.

בטונדה גדולת מימדים הוצבה על ידי העירייה לאורכו של רחוב חזון איש, זאת על מנת לאפשר לתנועה משני הצדדים להתנהל. אלא שעמוד הבטון חוצה את מעבר החצייה והעוברים ושבים המבקשים לחצות בביטחה, נאלצים לדלג מעל המחסום.

"אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק", מתאר אחד התושבים. "פשוט חלם בעיר בני ברק. במקום לחצות בנחת ובשלווה התושבים נאלצים לחצות מחסומים תוך סכנת חיים".

"זה מקשה על המעבר התקין ברחוב. מעבר חצייה פשוט הופך למסובך - אבל זו הבעיה הקטנה. ילדים מטפסים על הגדר בשביל לעבור, ואני חס ושלום לא רוצה לחשוב מה יכול לקרות שם חלילה וחס - בפרט שהנהגים זועמים גם ככה על העומסים. זו סכנת חיים של ממש" אומר תושב אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר