"עלה לאוטובוס ונסע"

ילד הלך לאיבוד בבני ברק - ונמצא בנתיבות

ילד בן שנתיים וחצי שנעלם מבית הוריו בבני ברק, אותר לאחר שעה קלה בעיר נתיבות. הילד, כך מבדיקה ראשונית, עלה לבדו על אוטובוס בינעירוני שם איתר אותו נוסע אחר (חדשות)

הילד שנעלם (צילום: משפחתי)

פעוט בן שנתיים וחצי שהוריו מתגוררים בבני ברק, נעלם הערב (ראשון) מביתו בעיר. הוריו פנו למוקד זק"א בכדי שיסייע בחיפושים אחריו ולאחר כשעה התברר שהילד עלה לבדו על אוטובוס שעשה את דרכו מבני ברק לעיר נתיבות.

הסיפור החל הערב בשעה 19:00, אז התקשר למוקד זק"א הורה מודאג שהודיע שבנו בן השנתיים וחצי נעלם מהבית. ארגון זק"א הוציא רמקולים לרחובות העיר בני ברק שהודיעו על היעדרות הילד ובמקביל פורסמה תמונתו של הילד במאות קבוצות ווטסאפ.

כחצי שעה לאחר הפרסום, התקבלה שיחה במוקד זק"א בה טען אדם כי הוא נמצא כעת באוטובוס הנכנס לעיר נתיבות ובסמוך אליו יושב ילד הדומה במראהו לפעוט המדובר. לאחר בירור קצר הוברר כי אכן מדובר בילד הנעדר, הילד הועבר לתחנת המשטרה ובדקות אלו פועלים בזק"א להביא את הילד חזרה לביתו.

חיים וינגרטן מזק"א סיפר לכיכר השבת: "בחיי לא ראיתי כזה דבר הזוי, הילד עלה לבדו על אוטובוס בין עירוני ועשה את הדרך לבדו במשך כמעט שעתיים, אנו עובדים כעת להעביר את הילד חזרה לבני ברק ואפשר שרכב של זק"א יצא לנתיבות להשיב את הילד לעיר מגוריו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר