חילול הקברים בארה"ב

הראשל"צ לנתניהו: תעשה הכל למנוע את האנטישמיות בארה"ב

הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "עשה ככל שביכולתך למנוע את חילולי הקברים ואת ההתגברות האנטישמיות אשר גברו בארצות הברית בתקופה האחרונה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן )

הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף התייחס בצהריים (שני) לגל חילולי הקברים בארצות הברית והתגברות האנטישמיות ופנה לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך טקס זיכרון שהתקיים במשרד החוץ לציון 25 שנה למאבק באנטישמיות ואמר: " עשה ככל שיכולתך למנוע את מעשי האיבה האלה".

הגר"י יוסף פנה לנתניהו ואמר: "עשה ככל שביכולתך למנוע את חילולי הקברים ואת ההתגברות האנטישמיות אשר גברו בארצות הברית בתקופה האחרונה".

"בזמן הזה שבו אנו מציינים את אירוע השנאה הזה בתפוצות", הוסיף הגר"י יוסף, "מן הראוי לנצל את הבמה הנכבדת הזו ולבקש ממך אדוני ראש הממשלה ומאנשי משרד החוץ שלא להחריש מול תופעת חילול בתי הקברות היהודיים שלצערי נחשפנו אליהם בימים האחרונים בארצות הברית".

הראשון לציון הוסיף ואמר לנתניהו: "קולכם הוא הקול אותו מצפים לשמוע אחינו שבגולה, עיניהם נשואות אליכם, עשו כל שביכולתכם למנוע את מעשי האיבה האלה".

בדבריו, הזכיר הרב כי ביקר בקהילה היהודית בארגנטינה ובמקום הפיגוע: "יחד עם ראשי הקהילה היהודית נחשפתי לטרור הנורא שהכה בבני הקהילה, אבל ראיתי גם את תקומתה של הקהילה את שיקום ההריסות ואת הפריחה היהודית במקום, זהו עם ישראל, עם שעובר רדיפות לאורך אלפי שנים אבל תמיד ידע לקום, התנערי מעפר קומי לבשי בגדי תפארתך עמי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר