כבוד המת

"מה שקורה בעולם צריך לעורר את כולם לכיבוד קדושת הקברים גם בהר הזיתים"

י"ר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים, מנחם לובינסקי, התייחס לחילולי הקברים בעולם בזמן ביקורו בישראל: "כאשר הם מחללים קברים הם פוגעים בלב כל יהודי" (בארץ, שיווקי)

מנחם לובינסקי, יו"ר הוועד, בביקור בישראל. (צילום: יחצ)

בימים שבהם סערה המדינה בעקבות חילולי קברים בבתי עלמין יהודיים בארה"ב, ביקר יו"ר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים מנחם לובינסקי בישראל, והתייחס לחילולי הקברים בארה"ב.

"המניע לחילול קברים והאנטישמיות בעולם והמניע לחילול 4500 קברים יהודים בהר הזיתים, הוא זהה" אמר.

לובינסקי הוסיף כי "המפגעים יודעים היטב כי ערכי היסוד של העם היהודי זה קדושת החיים וכבוד המת וכאשר הם מחללים קברים הם פוגעים בלב כל יהודי".

יו"ר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים ציין כי בימים אלו משוחזרים קברים רבים והודות לפעילות הוועד להגנת הר הזיתים, השתפר המצב הביטחוני בין היתר לאור התקנת רשת מצלמות אבטחה, תחנת משטרה, ובאחרונה אף הוחל בהקמת גדר הפרדה בחלק המזרחי של בית הקברות.

מנחם לובינסקי, יו"ר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים הוסיף ואמר כי "מה שקורה בעולם אמור לעורר את כולם לפעול כדי לכבד את קדושת המתים ולדאוג לשימור ולאבטחה על הקברים שלהם, ובפרט כאן בארץ ישראל".

יצוין כי הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים הודיע לאחרונה כי הוא משיק קמפיין עולמי למימון שיקום 23.000 המצבות שנהרסו בהר הזיתים. "אנחנו חייבים להראות למפגעים שלא נאפשר להם לפגוע במקום הקדוש ונמשיך להגן על קבר של כל יהודי ויהודי" אמר יו"ר הוועד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר