חקירות נתניהו

מילצ'ן מסר עדות דרמטית; המשטרה חושדת כי פאקר גוייס על ידו למימון משפחת נתניהו

חקירות ראש הממשלה: עיתון 'הארץ' מפרסם היום כי המילארדרים ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן, המעורבים בפרשה המכונה 'תיק 1000', שיתפו פעולה כדי לממן את אורח חיי משפחת נתניהו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ארנון מילצ'ן (צילום: חיים הורנשטיין, כלכליסט)

יום לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר בפעם הרביעית, בפרשיות בהן מתנהלת בדיקה ממושכת וסבוכה נגדו, מפרסם היום עיתון 'הארץ' כי על פי העדויות שהגיעו לידי המשטרה ב'תיק 1000' מימן ג'יימס פאקר 25 אחוז מטובות ההנאה למשפחת נתניהו.

לפי הידיעה, המילארדר השני המעורב בפרשה, ארנון מילצ'ן, הוא שפנה אל פאקר כדי "לסייע" לו לממן אספקת מוצרי יוקרה למשפחה. מילצ'ן, לפי הפרסום, שהעיד בשבוע שעבר בפעם השניה במסגרת חיקור דיון בארה"ב, ניסה לעדן חלק מעדותו הראשונה.

מפאקר, לעומתו, עוד לא נגבתה עדות אף שהוא שהה בישראל לפני כמה חודשים, ובכירים במשטרה מודים היום כי שהייתו בישראל "חמקה מעיניהם".

העדות, אותה גבו חוקרי יאח"ה בביתו של מילצ'ן בלוס אנג'לס, בתיאום רשויות החוק האמריקניות, מוגדרת על ידי מקורבים לחקירה כ"משמעותית ודרמטית" - כך מפרסם אתר 'וואלה'. בדיווח נטען, כי נתניהו הופתע אתמול בחקירתו מכך שהחוקרים ביצעו את המהלך, שנשמר עד כה בסודיות רבה.

גם לשלדון אדלסון, ששמו הוזכר בהקשר ל'תיק 2000', מעוניינים גורמים במשטרת ישראל לבצע חיקור דין, ואף פנו לשם כך פנו לרשויות בארה"ב מאחר והוא אזרח אמריקני, אך לפי הפרסום ב'וואלה' הדבר לא יצא לפועל נכון לעכשיו.

תגובת פרקליטו של אדלסון, דורי קלגסבלד, לדיווח זה: "נכון לכרגע, לא ידוע לי או לאדלסון דבר על זה".

עוה"ד יעקב וינרוט ועמית חדד מסרו: "על רקע הפרסומים המוטעים היום לפיהם הופתע ראש הממשלה בחקירתו אמש, מובהר בזה כי ראש הממשלה לא הופתע מדבר כלשהו. יתרה מזו, משטרת ישראל לא התיימרה להציג בפני ראש הממשלה הפתעה כלשהי. החקירה הייתה חקירה עניינית, ראש הממשלה ענה לכל השאלות שנשאל ויצא מהחקירה רגוע לחלוטין. אנו חוזרים ואומרים כי לא יהיה כלום כי לא היה כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר