מגיב לערעור

עו"ד יורם שפטל: "הפצ"ריה צמאה לדמו של אלאור אזריה"

פרקליטו של החייל אלאור אזריה, יורם שפטל, לא חוסך במלים קשות, כדרכו, ותוקף בחריפות רבה את הפרקליטות הצבאית שערערה היום על עונשו של אזריה וביקשה לגזור עליו 3-5 שנות מאסר (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עו"ד שפטל וצ'ארלי, אביו של אלאור, בהצגת הערעור ההפוך - לביטול העונש (צילום: אבי חי, ynet תמונה: FLASH90)

עו"ד יורם שפטל, פרקליטו של אלאור אזריה, מגיב לערעור התביעה על העונש המקל שנגזר על החייל היורה: "זוהי נקמה נמוכה, עלובה ודוחה כתגובה על הערעור של אלאור עצמו. אלמלא היה מוגש - גם זה לא היה מוגש".

"זה ערעור חצוף ושקרי, שמלמד ומוכיח את מה שאני טוען כל הזמן - התביעה, הפצ"ריה ליתר דיוק, צמאה לדמו של אלאור אזריה", אמר שפטל לחדשות 2. לדבריו, "אנחנו רואים את זה מכך שהעונש המרבי שהם דרשו הוא 5 שנים ובית המשפט נתן פחות משליש. אין כמו העניין הזה כדי להוכיח את צימאון הדמים של הפצ"ריה לדמו של אלאור השפוך".

שפטל הוסיף, כי "הערעור לא נובע משום שיקול ענייני אלא כמעשה נקמה נגד אלאור על זה שהוא זועק לחפותו ובהחלט משתמש באמצעים שהחוק מעמיד לרשותו כדי לתת ממש לטענה שלו שההרשעה היא מופרכת לחלוטין ומנותקת מהעובדות".

כזכור, בערעור שהגישה מוקדם יותר הפרקליטות הצבאית נטען, כי עונשו של אלאור אזריה צריך לעמוד על בין 3 ל-5 שנים. "מן הדין להחמיר בעונשו של אזריה והעמדתו על 36 עד 60 חודשים. העונש שהושת על אזריה מקל בצורה מופרזת ואינו עולה בקנה אחד עם רמת הענישה המקובלת והראויה למעשיו", נכתב בנימוקים לערעור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר