תופעה חדשה במסעדות יוקרתיות בספרד: אכול וברח

משטרת ספרד בודקת את הקשר בן שני מקרים שהתרחשו בהפרש של שבוע בשתי מסעדות יוקרה, בהם עזבה קבוצת סועדים גדולה את המסעדה מבלי לשלם את חובם שהגיע לאלפי יורו (בעולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשבוע שעבר, קבוצת סועדים במסעדת יוקרה בספרד, עזבה בפתאומיות מבלי לשלם. השבוע, בעקבות מקרה דומה שהתרחש במסעדה המרוחקת מקודמתה ב-10 ק"מ בלבד, פתחה משטרת ספרד בחקירה במטרה לגלות האם מדובר באירועים מקריים או בחלק מסדרת פשעים של כנופיה מאורגנת.

על פי הדיווחים, התקבלה לפני מספר שבועות הזמנה מראש לאירוע פרטי במסעדת 'אל כרמן' שבצפון ספרד. האירוע, שנערך בשבוע שעבר ומנה כ-120 איש, התנהל כמו שצריך, ולאחר ששילמו דמי מקדמה על סך 900 יורו, הסועדים הזמינו מנות גורמה בשווי אלפי יורו ולא וויתרו על הקינוח. אך אז, בזמן שצוות המסעדה עמל על הכנת הקינוחים, עזבו כל חברי הקבוצה מבלי לשלם את החשבון שהגיע לסכום 'צנוע' של 2,000 יורו.

זה הכל קרה בתוך דקות ספורות", סיפר אנטוניו רודריגז, הבעלים של אל כרמן. "זה היה משהו שתוכנן מראש והם ברחו".

כעת, חוקרת המשטרה מקרה דומה באופן מחשיד שהתרחש במסעדת אל רינקון דה פפין שנמצאת בעיירה פונפרדה. על פי הבעלים, לאורה אריאס, הקבוצה שהתאספה כדי לחגוג לכאורה, חתונה, ומנתה כ-160 חברים, הזמינה תפריט בסיסי בלבד, אך חשבונה הגיע ל-10,000 יורו גם לאחר תשלום דמי המקדמה שעמדו על 100 יורו.

"הם היו קבוצה של 160 איש , והם כולם נעלמו בבת אחת, בתוך חמש דקות", סיפרה אריאס ל-BBC. זה מה שהעלה את החשד שמדובר באירוע שתוכנן מראש לפרטי פרטים, ולא בטעות שנבעה מחוסר הבנה לגבי הצד האחראי על התשלום, מה שבהחלט מתרחש מדי פעם. "בדרך כלל אנשים עוזבים לאורך זמן, ומניחים שיבוא מישהו ויבטיח שישלם את החשבון למחרת או משהו כזה. אבל הם לא אמרו מילה. הם פשוט נעלמו".

על פי העיתון הספרדי דיאריו דל לאון, מדובר בכנופית פשע ממזרח אירופה ששניים ממנהיגיה זוהו, והמשטרה בודקת את הקשר בין שני המקרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר