המוצרים של ניקול: לארח ולפנק עם מקסימום סטייל במינימום מאמץ

איך? עם קולקציית מוצרי האפייה והאירוח של ניקול שכוללת תבניות דקורטיביות מפוארות - מקרטון, תבניות שקעים חזקות מאלומיניום, מפות דמויות בד - חד פעמיות ועוד (אירוח, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף ניקול (צילום: ניקול)

פורים, חג של שמחה ואירוח. אורחים רבים נכנסים ויוצאים ואתם שוקדים על תפריט עשיר ועיצוב שולחן מפואר. ניקול, מותג עזרי הבית והמטבח מבית קימברלי קלארק ישראל, עוזר לך לעשות זאת עם מבחר ענק של מוצרים לייעול וקיצור ההכנות, ואתם תוכלו ליהנות ממטבח נקי, משמחה אמיתית ומרגעי איכות עם המשפחה.

קולקציית מוצרי האפייה והאירוח "ניקול הום מייד"

פתרון נהדר למי שרוצה לארח ולפנק את האורחים עם מקסימום סטייל במינימום מאמץ. כל המוצרים מגיעים בעיצובים תואמים של שתי קולקציות אופנתיות וצבעוניות, הכוללות מעמד לקינוחים, גביעי נייר גדולים לקאפקייקס, מאפינס, מאפה אישי ועוד.

תבניות דקורטיביות מפוארות - מקרטון

התבניות משמשות לאפיה בתנור, נוחות להקפאה ומשאירות מאחור את הפעולה המורכבת של העברת העוגה או הפשטידה מתבנית האפייה למגשים. הסדרה כוללת תבנית עגולה, תבנית מלבנית ותבנית מאורכת (אינגליש קייק), והעיצוב המושלם שלהן יכול בקלות להפוך כל תבנית לבסיס מעוצב למשלוח מנות.

תבניות שקעים מאלומיניום

התבניות מתאימות לאפיית מאפינס, סופלה, מיני-פשטידות ושאר מנות אישיות. התבניות עשויות אלומיניום, חזקות, עבות במיוחד ונוחות לשימוש ולנשיאה בטוחה.

מפות דמויות בד - חד פעמיות

המפות המהודרות אמנם חד פעמיות, אך מגיעות בשישה עיצובים מקוריים דמויי בד. המפה החד פעמית של ניקול עשויה מחומר פלסטי מיוחד העמיד לשמן ולמים, כך שבעזרת ניגוב קל ומהיר, החגיגה ממשיכה ללא הפרעה.

מפיות

מפיות חלקות ומעוצבות המתאימות לקיפול, עיצוב והידור שולחן חג מפואר ועשיר שעוד ידברו עליו הרבה, וגם מפיות עבות תלת שכבתיות נעימות למגע בעיצובים מקוריים.

כי כשאתם נעזרים במגוון הפתרונות החכמים של ניקול, אתם יכולים לסיים ברוגע את ההכנות ולהתפנות לשמוח עם כולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר