פונתה במסוק

אישה בת 58 נפגעה מאוטובוס ליד ציון הרשב"י

אישה בת 58 נפצעה בצהריים באורח בינוני עד קשה מפגיעת אוטובוס בחניון שמעל ציון הרשב"י במירון. היא פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה, במצב בינוני עד קשה (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ציון הרשב"י. אילוסטרציה (צילום: Yaakov Lederman/FLASH90)

תאונה במירון: אישה בת 58 נפצעה בצהריים (רביעי) באורח בינוני עד קשה מפגיעת אוטובוס בחניון שמעל ציון הרשב"י במירון. היא פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה.

התאונה התרחשה סמוך לשעה 16:00 כאשר האישה, כבת 58, הולכת רגל, נפגעה מאוטובוס בחינוך שמעל ציונו של רבי שמעון בר יוחאי.

האישה סובלת מחבלות ופציעות קשות בגפיים, טופלה על ידי כוחות ההצלה והועברה למנחת המסוקים במושב ספסופה הסמוך, ומשם היא פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה.

שי אלמקייס חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס והולכת רגל בחניון מעל ציון הרשב"י. בסיוע מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שגרים במירון ובישובי הגליל הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן היא הועברה למנחת המסוקים במושב ספסופה הסמוך, משם היא פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבה מוגדר קשה".

ממד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם אישה כבת 58 במצב בינוני עד קשה עם חבלה קשה בגפיים".

פראמדיק מד"א שמעון ביסמוט סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 58 כשהיא סובלת מחבלה קשה בגפיים תחתונות, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם כשמצבה מוגדר בינוני עד קשה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר