ממקום מחבואו

בן אחיו של שליט צפון קוריאה, שחוסל: "חושש שיתנקשו בכל משפחתי"

אחיו למחצה של קים ג'ונג און, נאם, חוסל בנמל התעופה במלזיה לפני כשבועיים וחצי על ידי שתי נשים שריססו נוזל רעיל על פניו. היום בנו מעלה סרטון ממקום מחבואה של המשפחה (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הסרטון, ממקום המחבוא (צילום: מתוך Jason Unruhe ביוטיוב)

בסרטון שהועלה היום (רביעי) באתר של ארגון סיוע בינלאומי, טוען הדובר בו כי הוא בנו של קים ג'ונג נאם, אחיו למחצה של שליט צפון קוריאה שחוסל במלזיה, שמספר איך הוא, אמו ואחותו חוששים שיתנקשו גם בהם ולכן מתחבאים מאז הרצח.

ארגון הסיוע, Cheollima Civil Defense group, מדווח כי ניתן סיוע הומניטרי למשפחה החוששת על חייה, על ידי ממשלות ארה"ב, הולנד סין ומדינה נוספת שלא הוזכרה בשמה.

קים האן סול - זהו שמו של האיש המופיע בסרטון, לפי המודיעין הדרום קוריאני - מראה למצלמה דרכון צפון קוריאני ואומר: "אני עם אמי ואחותי, אנחנו מקווים שבקרוב המצב יהיה טוב יותר". באתר נטען, כי האן סול בן ה-21 הוא בנו של קים ג'ונג נאם מאשתו השנייה, שאיתה הוא חי במקאו, אחרי שהוא ומשפחתו ברחו מצפון קוריאה לפני מספר שנים, תחת הגנת הממשל הסיני.

כזכור, אחיו למחצה של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, קים ג'ונג נאם, חוסל בנמל התעופה במלזיה לפני כשבועיים וחצי על ידי שתי נשים שריססו נוזל רעיל על פניו. אחר כך, אמר ראש ממשלת מלזיה כי הרשויות במדינה מתקשות לערוך בדיקות DNA לגופה, בגלל שבני המשפחה חוששים מאוד להיחשף.

אמש הודיעה ממשלת צפון קוריאה שהיא לא תאפשר לאזרחים עם דרכון מלזי לצאת מהמדינה עד שיושג הסכם סביב חקירת החיסול, מאחר והיחסים בין מלזיה לצפון קוריאה הידרדרו בעקבות חקירת הרצח.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר