"מצור של ממש"

ח"כ אורי מקלב תוקף: העבודות בבני ברק - מסוכנות • צפו

ח"כ אורי מקלב מתייחס בשיחה עם 'כיכר השבת' לפקקים הקשים בבני ברק ואומר כי העבודות יוצרות קטסטרופה וכי הן מסכנות את הילדים. "זה משבש את כל אורח החיים", הוא מוסיף • צפו (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מקלב, בדבריו ל"כיכר השבת" (תמונה ראשית: יונתן זינדל, פלאש 90 )

הפקקים בבני ברק: חבר-הכנסת אורי מקלב הפתיע אמש (רביעי) כשהצהיר בדיון בוועדת המדע והטכנולוגיה שבראשותו כי הוא נמנע מלהגיע אל העיר בני ברק זאת בשל הפקקים הרבים ועומסי התנועה בה.

בשיחה עם "כיכר השבת", מתייחס ח"כ מקלב לסוגיה ומדבר על כך באריכות: "הדו"ח של הOECD מעמיד את ישראל כאחד המדינות שבה הצפיפות בכבישים היא מהגבוהות כמו אחת המדינות הנחשלות. זה דבר שהוא עומד בסתירה לאמירות הממשלה ומשרד התחבורה שטוענים כי הם משקיעים הרבה בתשתיות, אין הלימה בין האמירות הללו לבין התוצאות בשטח".

מקלב הוסיף ואמר: "גוש דן בטח היה זוכה במקום הראשון בצפיפות, בבני ברק התושבים נמצאים במצור של ממש, אנשים לא יכולים לצאת מבתיהם, אין מעבר של כלי רכב, אוטובוסים יוצרים שיירה ארוכה על פני כל העיר, תושבים לא יודעים מתי הם יגיעו למקום חפצם, זה משבש את כל אורח החיים", הוסיף מקלב.

לדברי מקלב: "התשובות הללו שזה זמני לא מתקבלות, אנחנו יודעים שזה לא כך, גם כשבנו את נתיבי איילון אמרו שזה יעזור לפקקים- אך לא".

מקלב התייחס גם לבעיות הבטיחותיות, דוגמת מעבר החציה החסום בעיר ואמר: "העבודות האלה יוצרות בעיות בטיחות ממדרגה ראשונה, מסכנות הולכי רגל וילדים, אנחנו דרשנו תשובות ממשרד התחבורה לכל הקטסטרופה שקיימת בגוש דן ובבני ברק בפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר