פרשת נתניהו

תפנית: "מילצ'ן ריכך את עדותו, קושי בגיבוש תיק החקירה"

במשטרה יתקשו להשלים את תיק החקירה נגד נתניהו בעקבות ריכוך בעדותו של איש העסקים ארנון מילצ'ן. אך דוברו של מילצ'ן מכחיש את הדיווח. המשטרה תנסה לגבות מג'יימס פאקר (חדשות, בארץ)

נתניהו ומילצ'ן. ארכיון (צילום: פלאש 90 )

התפתחות משמעותית בחקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 1,000 (פרשת המתנות): בחדשות 2 דווח הערב (רביעי) כי איש העסקים ארנון מילצ'ן ריכך דרמטית את עדותו מאז חודש נובמבר - הן לגבי הסכומים שהעביר למשפחת נתניהו, והן לגבי מודעות ראש הממשלה לגבי קבלת המתנות. במשרד המשפטים אומרים כי "השינוי בעדות של מילצ'ן הוא פנצ'ר".

במשרד המשפטים טענו כי ההבדל שנוצר בין הגרסאות הוא בגדר תקלה, ולכן הוחלט להמשיך ולהתעקש על קבלת עדות מאיש העסקים ג'יימס פאקר, שעד כה הוגדר כ"חידתי" או "תמהוני". בשל כך, יידרשו חיקורי דין נוספים בפרשה.

בעקבות ההתפתחויות, במשטרה לא יודעים לומר איזה סוג עד יהיה ארנון מילצ'ן, אם בכלל. יחד עם זאת במשטרה משוכנעים כי התיק בנוגע לפרשת המתנות עומד בעינו.

כזכור, בעדות שמסר מילצ'ן לחוקרי היחידה הארצית של המשטרה הוא אמר כי בשלב מסוים הוא לא יכל יותר לשאת את הבקשות של בני הזוג נתניהו למתנות - ולכן העביר לידי העוזרת האישית שלו את הטיפול בבקשות לכאורה.

חוקרי המשטרה מתקשים להשלים את חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות העדות החסרה של המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, אך לאור ההתפתחות האחרונה נראה שהמשטרה תתעקש על גביית עדות מאיש העסקים האוסטרלי.

דוברו של מילצ'ן מסר בתגובה: "בהמשך לפרסומים הרינו להבהיר שלא ידוע לנו מי המקורבים המצוטטים בשם מר מילצ'ן, ולא ידוע על איזה שינוי ממשי בעדותו של מר מילצ'ן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר