החשש בארה"ב

כך הפכו הקהילות היהודיות ליעד מבוצר • צפו

ברשת 'פוקס ניוז' הקדישו כתבה נרחבת לחששות העצומים המקיפים יהודים רבים בארה"ב ומציגים איך מרכז הקהילתי היהודי (JCC) של אורלנדו רבתי ליעד מבוצר • צפו (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Fox News)

בקהילות היהודיות בארצות הברית שוררת דאגה רבה מפני הבאות לאור גלי האיומים על הטמנת פצצות שאינם פוסקים והתגברות האנטישמיות.

ברשת התקשורת 'פוקס ניוז' הקדישו כתבה נרחבת לחששות העצומים המקיפים יהודים רבים מכל רחבי המדינות. הכתבה מתמקדת במרכז הקהילתי היהודי (JCC) של אורלנדו רבתי, שהפך באחרונה ליעד מבוצר.

ב'פוקס ניוז' מתארים את המרכז היהודי מוקף בגדר גבוהה וניידות משטרה חונות בסמוך אליו. הותקנו בו מצלמות ביטחון רבות, ומי שמבקש להיכנס לבניין חייב להראות תעודה מזהה ולעבור דרך דלת ביטחון שנשלטת על ידי שומרים מבפנים.

סוכנות הידיעות JTA מסרה כי המתקפה האחרונה כוונה נגד שני מוסדות יהודיים בניו יורק, וכן נגד במוסדות נוספים במסצ'וסטס, אילינוי, וויסקונסין, מרילנד, אורגון, פלורידה ואלבמה. בנוסף, הופנו איומים לשני מרכזי קהילה יהודיים בקנדה – האחד בטורונטו והשני בעיר לונדון שבאונטריו.

במקביל מדווחים כלי התקשורת בארה"ב כי כל 100 הסנאטורים משתי המפלגות הרפובליקנית והדמוקרטית חתמו יחד השבוע בצעד נדיר על קריאה לצמרת הממשל ולראשי מערכת הביטחון בדרישה נחרצת להגדיל את התקצוב של המרכזים היהודיים בכדי לשפר את אמצעי הביטחון שלהם. בנוסף, קראו לתפוס ולהעמיד לדין את מבצעי האיומים, ולהפעיל את החוקים נגד שיח שנאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר