אשדוד: שני גנבים נתפסו עם כלי פריצה מתוחכם

שני גנבים בשנות ה-20 לחייהם נתפסו על ידי שוטרים בתום מרדף רגלי לאחר שנמלטו על פי החשד מדירה אליה פרצו באשדוד. אצל השניים נתפס כלי פריצה מתוחכם (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כלי הפריצה שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

שני תושבי רמלה בשנות העשרים לחייהם נתפסו על ידי שוטרים בתום מרדף רגלי לאחר שנמלטו על פי החשד מדירה אליה פרצו בעיר אשדוד. בחיפוש שערכו אנשי המשטרה נמצא ברשותם של השניים כלי פריצה מתוחכם. היום (חמישי) תגיש חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום כנגדם בבית המשפט.

לפני כשבוע ימים התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל מתושבת העיר אשדוד שדיווחה כי ישנם מספר חשודים המסתובבים בקומת דירתה באופן מחשיד. כוחות משטרה שהוזעקו למקום הבחינו בשלושה חשודים הנמלטים מהבניין ואלו עונים לתיאור אותו מסרה המתלוננת.

השוטרים החלו במרדף רגלי אחריהם ברחובות הסמוכים עד שהצליחו לעצור שניים מהם. בחיפוש שערכו השוטרים אותר כלי פריצה מתוחכם אשר הוסתר היטב על ידי אחד מהם. השניים נעצרו והועברו לחקירה במשטרה שם בחרו לשמור על זכות השתיקה.

כלי הפריצה שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

בדיקת המשטרה העלתה כי בבניין המגורים ממנו נמלטו החשודים נפרצה דירה בה נזרע אי סדר רב.

במהלך פעולות חקירה מאומצות בשיתוף מעבדת הזיהוי הפלילי במשטרה, הצליחו החוקרים לקשור את השניים לחשדות המיוחסים להם. מעצרם של השניים הוארך במהלך השבוע בבית המשפט והיום לאחר החקירה וגיבוש תשתית, תגיש חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום כנגד השניים בבית המשפט.

"שילוב של תגובתם המהירה של השוטרים לקריאתו אל מוקד 100 של אזרח ערני, נחישות בביצוע המשימה וחקירה מקצועית, הביאו לכדי כתב אישום כנגד שניים הפוגעים בביטחונו האישי ורכושו של אזרח שומר החוק", ציינו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר