ההתבטאות והסערה הציבורית

הפרקליטות: "הרב עמאר לא קרא לאלימות" מול 'המצעד'

"זו כת של תועבה, זה ברור. התורה מחייבת על זה מיתה. צריך לדעת את האמת", אמר לפני כמה חודשים הגרש"מ עמאר על אנשי המצעד בירושלים, ועורר דרישה לפתוח נגדו בחקירה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הראשון לציון הגרש"מ עמאר מגיב לקריאות להעמידו לדין. ארכיון (צילום: שלומי כהן. תמונה ראשית, מחאה נגד המצעד: פלאש 90)

פרקליטות המדינה קובעת היום (חמישי), כי בדברים שאמר הראשון לציון ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר בגנות אנשי מצעד התועבה, אין משום הצדקה לפתוח בחקירה פלילית.

כזכור, בראיון לעיתון 'ישראל היום' אמר הרב עמאר: "כשזה התחיל, בתל אביב, באה אלינו לבית הדין אישה שלא הפסיקה לבכות. היא סיפרה שהיא ניצלה מהשואה ויש לה בן יחיד ועכשיו הוא הלך עם הכת הזו, נתפס למועדון הזה, ועכשיו היא בוכה".

"אני אומר כת. זו כת של תועבה, זה ברור. זו תועבה. התורה מחייבת על זה מיתה. זה בשורה הראשונה של החמורה בעבירות. צריך לדעת את האמת", הוסיף הראשון לציון.

הראשון לציון הגרש"מ עמאר (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

דבריו הללו חוללו סערה רבה מיד עם פרסומם, וליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הגיעו פניות רבות בדרישה שיורה על פתיחה בחקירה פלילית נגד הרב.

בהחלטת פרקליטות המדינה מהיום נכתב, כפי שפורסם בחדשות 2: "עיון בדברים מעלה כי הרב עמאר לא קרא, לא במישרין ואף לא באופן משתמע, לפעול באלימות כלפיהם. לשיטתו, דרך הפעולה הנכונה היא הידברות ועידוד לשינוי דרכיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר