יענקי קנייבסקי הזמין - כולם התייצבו • גלריה

נכדו של מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי ערך שבע ברכות לנכדתו של הרב אליה הגיעו רבנים חשובים, ראשי ישיבות כמו גם פוליטיקאים • צפו גלריה מהאירוע המרגש (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוד זר)

אמש (ה') התקיימה בב״ב שמחת השבע ברכות המרכזית לנכדת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שנערכה ע"י נכדו ונאמן ביתו הרב יעקב קנייבסקי.

בשמחה השתתפו רבנים, עסקנים ואישי ציבור שהגיעו להשתתף בשמחתו של מרן שר התורה ובנוסף לימד האירוע על כוחו המתחזק של קנייבסקי הנכד בציבוריות החרדית.

בין היתר השתתפו חברי מועצת גדולי התורה הגר"ד כהן ראש ישיבת חברון הגרב״מ אזרחי ראש ישיבת עטרת ישראל, הגר"י זילברשטיין רבה של רמת אלחנן, הגרמ"ש קליין, הגר"א כהנמן, הגרח"פ ברמן, הגרב"צ קוק, הגר"ז ברלין, הגר"ש בעדני, הגר"ח פינשטיין, הגר"ש רוזנברג, הגרש"א שטרן, הגרמ"י שלזינגר, הגר"ב וייסבקר, הגר"ש גלאי, הגרש"צ רוזנבלט, הגר"ש רבינוביץ, השר דרעי, סגן השר איציק כהן, יו''ר ׳דגל׳ ח"כ גפני, ח"כ מקלב, ח"כ אשר, חנוך זייברט, משה ליאון, יצחק רייך, יצחק פינדרוס, ישראל פרוש, אבי שטרן, אבי אבוחצירא, יצחק רביץ, לייזר סורוצקין, אברהם רובינשטיין,דוד שפירא, איסר שוב, מוטי פלאי ועוד.

רגעים מיוחדים נרשמו כאשר ה׳גראמער׳ משה צבי ויינטרוב חרז חרוזים מרגשים על מרן שר התורה ׳הרבי׳ של כלל ישראל ושזר דברי בדחנות שהעלו חיוך על פניו של מרן הגר״ח קנייבסקי וגרמו לשמחה של מצווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר