מסר לפורים

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

האנטישמיות בארה"ב תתגבר, תתגבר ותתגבר, עד שימאס ליהודים להיות נרדפים בארה"ב והם יבואו בהמוניהם לגור בארץ הקודש – מהלך אלוקי (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

בורא עולם, אבא של העולם, אבא של ארץ הקודש ואבא של היהודים -הכל מתחיל ממנו והכל מסתיים ממנו. ירצו - יאמינו, לא ירצו - יצטרכו להאמין בכוח.

בורא עולם מטריד, מבלבל ומסבך את כל העולם, מְנַעֵר אותו כדי להוריד את הקליפות, את כוח הטומאה ולהוביל לעולם חדש של אחדות ואהבה, חסד ורחמים, עולם ללא מלחמות, ללא מלחמת עולם שלישית וללא אטום.

הקדוש-ברוך-הוא, לא רואים אותו ולא שומעים אותו, אבל הוא שומע ורואה אותנו, הוא מעל כולנו ורואה את כולנו. הקדוש-ברוך-הוא אוהב את היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה. היהודים שחיים מחוץ לארץ ישראל, לא שומעים בקולו של הקדוש-ברוך-הוא! הקדוש-ברוך-הוא מודיע להם שהוא מגביר את האנטישמיות בצורה מפחידה ומחרידה,ומציע להם לבוא בריצה ולעלות לארץ ישראל הקדושה, בה הוא נמצא ועליה הוא מגן. אל תנסו אותו ואל תבדקו אם יהיה או לא יהיה מה שאמר – זה יהיה! יהודים יכולים לגור בארץ ישראל הקדושה ולעשות עסקים בכל העולם. רק יהודים עשירים אמיתיים, יכולים לעשות עסקים בחו"ל.

הקדוש-ברוך-הוא מגן על ארץ ישראל הקדושה עם ענן אש ומחבק את כל ילדיו בארץ ישראל הקדושה. גם משיח עבדו בפעולה והגנה בארץ ישראל הקדושה, כדי לטהר את ארץ ישראל הקדושה.

בורא עולם מבקש מהיהודים בארץ ישראל הקדושה, להתפזר ולגור בכל רחבי הארץ, בנגב, בגליל, ברמת הגולן, שומרון, בנימין ויהודה. לא להצטופף במרכז הארץ, זה לא לטובתכם. כל מקום בארץ ישראל הקדושה, מאילת ועד מטולה, הכל - טהור וקדוש.

סוריה תמשיך להימחק, ותימחק. אין תקנה ולא תהיה תקנה עד שיתגלה מלך המשיח בפרהסיה.

איראן רוצה להתגרות בישראל בדרך לא דרך, לא בגלוי. צריך לקצוץ את הזרועות האלה!

ירדן, עם כל הפליטים והמסתננים, מלאה סיבוכים, בסוף הכל יתפוצץ להם בפנים. מלך ירדן לא שווה כלום בלי עזרת ישראל.

מצרים, סיסי חושב שמצרים נמצאת על מֵי-מנוחות. חושב שהמלחמות שהוא עושה במדבר סיני ובאל-עריש זה מספיק. סיסי, בתוך מצרים עצמה יש בלאגן גדול! במצרים תהיה הצפה של אלימות קשה ביותר. לשים לב במדבר סיני ואל-עריש ולשים לב חזק גם בתוך מצרים - ארץ אוכלת יושביה. סיסי,אם לא תהיה נקי עִם ארץ ישראל – לא תצליח.

תורכיה, דאע"ש יושב שם חזק ומשתרש. תהיה מהפכה בתורכיה. גבול סוריה-תורכיה וביניהם דאע"ש, מתחמם. יהיה להם בלאגן גדול.

החמאס נשענים חזק על המנהרות שחופרים עשרים וארבע שעות ביממה.מקטן ועד זקן חופרים, זו הפרנסה העיקרית שלהם. המנהרות מכוונות לערים הגדולות, צריך לבדוק יסודי את המנהרות. שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה ויסתבכו עם עצמם. החמאס מחכים לרגע הנכון להפתיע את ישראל.

אבו מאזן ממשיך עם הערמומיות שלו, מתדרך בשקט את הפלסטינים כיצד לפגוע ביהודים ומצד שני, בתקשורת, רוצה שלום. לא דובר אמת. צה"ל להיות ערני ולא להאמין לאף גוי.

רוסיה, פוטין אוהב את ישראל, תומך ועוזר בסתר.

ארה"ב, טראמפ אוהב את היהודים הישראלים שגרים בארץ ישראל. טראמפ יצליח בכל המשימות שתכנן ושיתכנן, הוא ויועציו. טראמפ רוצה שכל עם יהיה בארצו. טראמפ אומר לישראל לעבוד בשקט ובסתר, מה שסמוי מהעין יש בו ברכה.

האנטישמיות בארה"ב תתגבר, תתגבר ותתגבר, עד שימאס ליהודים להיות נרדפים בארה"ב והם יבואו בהמוניהם לגור בארץ הקודש – מהלך אלוקי.

חיזבאללה ונסראללה מחכים לתחמושת מאיראן.

צה"ל להיות ערני ממטולה ועד אילת, בכל גבולות ישראל. לסמוך רק על הקדוש-ברוך-הוא ועל חיילי צבא הגנה לישראל. חייל צבא הגנה לישראל היהודים, הם צדיקים. בורא עולם אומר לכולם לא להכאיב לִילָדַי חיילי צה"ל. כל מי שיכאיב להם, אכאיב לו פי מאה.​

הפלסטינים חיים באשליות שיצליחו לקחת חלקים מארץ ישראל, בורא עולם אומר להם בפירוש: 'לא יעזור לכם כלום, לא תקבלו כלום ותיעלמו מן העולם'.

כל מדינה שתרצה להתנגח עם ארץ ישראל - משמיים יִנְגְחו אותה.

באירופה יהיו פיגועים קשים ביותר של הפליטים ודאע"ש, בכל המקומות החשובים.

אסונות טבע יימשכו: אש, רעידות אדמה, שיטפונות, רוחות קשות ותאונות של מטוסים, רכבות, אוניות ורכבים.

הכלכלה בישראל טובה מאוד, הנדל"ן ימשיך להתפתח, מגרשים, חנויות וכבישים, ארץ ישראל ברשותו של הקדוש-ברוך-הוא.

כל מדינות העולם יתכופפו לארץ ישראל הקדושה, כל העולם יזדקק לעזרה מישראל.

בורא עולם מזהיר את היהודים: אסור להתבולל! ההתבוללות הורסת את הניצוץ היהודי הקדוש!

כל אנשי הצווארון הלבן, בכירים או לא בכירים, דתיים או לא דתיים, גנבים,רמאים, אנשי שוחד וזימה - יתגלו כולם.

המסתננים בתל אביב עושים צרות צרורות וקשות, הם באו ממקומות פראייםוהם לא מתורבתים. צריך לטפל בהם דחוף! הם לא מסכנים, אנחנו מסכנים והם - מסוכנים.

פורים חג שמח, כדי שנזכור את העבר ונמשיך אל עתיד שמח.

בורא עולם מאיץ את הילודה אצל היהודים ונולדים הרבה תינוקות שכבר ברחם אימם, או אחרי יום יומיים, חודש חודשיים, מוסרים את נשמתם בחזרה לבורא עולם. זה תהליך אלוקי מקוצֶר הזמן, כדי לגמור את כל מחסן הנשמות ולהגיע לתיקון השלם של כל הנשמות מאדם הראשון ועד עכשיו, כדי שמשיח בן דוד יצא לאור בפרהסיה.

יהודים יקרים מאוד לבורא עולם, למרות שהמון שנים אנחנו מצפים בכל שנייה לגילוי משיח, הגענו למצב כזה, לזמן כזה של ייאוש מעניין גילוי המשיח, עייפים וטרודים מהעניין. בכל זאת, בורא עולם אומר להמשיך להאמין בביאת המשיח בכל שנייה! כשיהודים מצפים לגילוי משיח,הקדוש-ברוך-הוא מרחם על היהודים ויגלה אותו עכשיו!

משיח הוא אדם רגיל, עניו, פשוט, פועל ועוזר ומזכה את הרבים. משיח ימשיך לעזור לקרב כל יהודי לקדוש-ברוך-הוא.

בפורים יש תמיד מַהפך לטהרה, קדושה ודברים טובים, ותהיה התקדמות גדולה! נמצאים בשלב האחרון, נשאר מפתח אחד בלבד כדי שתבוא בת-קול, תצעק ותכריז 'פלוני אלמוני הוא משיח צדקנו בגלוי ובפרהסיה!'

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר