"זה עצוב מאוד"

שר החוץ של איראן: "נתניהו מזייף את ההיסטוריה והתורה"

שר החוץ של איראן תוקף בחריפות את דברי נתניהו כי איראן פועלת להשמדת היהודים כפי שביקש לעשות המן בפרס העתיקה. "נתניהו פונה לזיוף ההיסטוריה וזיוף התורה. כוח ההרגל" (אקטואליה)

מוחמד זריף (צילום: Gabriel Petrescu - shutterstock)

יממה לאחר הצהרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיה איראן מבקשת להשמיד את מדינת היהודים כפי שביקש לעשות המן בפרס העתיקה - מגיבים באיראן ומאשימים את נתניהו בסילוף ההיסטוריה ו...התורה.

שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "בכדי למכור שקרים גזענים נגד האומה שהצילה את היהודים 3 פעמים, נתניהו פונה לזיוף ההיסטוריה וזיוף התורה. כוח ההרגל".

לצד הציוץ, פרסם זריף הצהרה רשמית בה הוא טען כי נתניהו "לא רק מעוות את המציאות היום, אלא מעוות גם את העבר - כולל כתבי הקודש היהודיים".

נתניהו, אמש (צילום: לע"מ)

הוא הוסיף כי "עצוב מאוד שהשקרים הגיעו לנקודה בה נתניהו מאשים אומה שלמה שהצילה את היהודים 3 פעמים במהלך ההיסטוריה". בדבריו על הצלת היהודים לאורך ההיסטוריה, מכוון זריף לאחשוורוש, כורש, ולמלחמת העולם השנייה.

אתמול אמר נתניהו כי "לפני 2,500 שנה בפרס העתיקה היה ניסיון להשמיד את העם היהודי, שלא צלח, ואותו אנחנו מציינים בחג הזה. והנה היום יש ניסיון מהממשיכה של פרס, איראן, להשמיד את מדינת היהודים. הם אומרים את זה בצורה הכי ברורה, חורטים את זה על הטילים הבליסטיים שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר