נחקר באזהרה

בכיר במערכת המשפט חשוד במעורבות בפרשת "הטרור הרשתי"

בהדלפה לבלוגרים שפרסמו הכפשות על עובדי ציבור, חשוד לא אחר מהיועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט,שנעצר לחקירה באזהרה בפרשה הקרויה "הטרור הרשתי" (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, נחקר באזהרה לפני כמה ימים בחשד להוצאה אסורה של מסמכים מתוך המערכת המשפטית, במסגרת חקירת "פרשת הטרור הרשתי" - בלוגרים שעל פי החשד הכפישו עובדים סוציאליים ונעצרו.

הרקע לחקירתו של הבכיר, הם חומרים שנתפסו והצביעו על כך שהיה בקשר עם אחד המעורבים בפרשה, מה שהעלה את החשד כי הוא הדליף לו חומרים אסורים.

יצויין, כי לייזר הוא בעלה של לא אחרת מדוברת בתי המשפט איילת פילו.

במשטרה בודקים אם גורמים נוספים במערכת המשפטית היו מעורבים במקרה, וסייעו לבלוגרים שחשודים בהפעלת "טרור רשתי", כשמדובר בבלוגרים לורי שם טוב, בעלה משה שלם, מוטי לייבל וארבעה אנשי מחשבים נוספים, שפרסמו בשנים האחרונות מאות פוסטים מכפישים על עובדי ציבור וניסו לסחוט אותם כספית כדי להסיר הפרסומים.

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "בהמשך לפניות כתבים, במסגרת חקירה המתנהלת במשטרה, שעניינה עבירות באמצעות המחשב הכוללות פגיעה בפרטיות, פרסומים כוזבים ועוד, ניתן לאשר כי נחקר ביום חמישי גורם בכיר בהנהלת בתי המשפט ובתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים. בשלב זה לא ניתן להוסיף פרטים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר