הכלב באק

לאחר מחלה קשה: אימת סוחרי הסמים בדרום

באק, הפך לאימת סוחרי הסמים בדרום והביא להפללת מאות סוחרים. הוא ידע לזהות סמים ואמצעי לחימה שהוטמנו באדמה והוסלקו היטב. העבריינים הציעו פרס כספי על ראשו (חדשות)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
הכלב באק (צילום: רועי עידן, ynet)

באק, כלב הרועים הבלגי המשטרתי, הורדם לאחר שסבל ממחלה קשה. באק שהיה חלק מהיחידה המשטרתית בדרום שהייתה אחראית לאיתור סמים הפך עם הזמן לאימת סוחרי הסמים בדרום הארץ.

באק באימונים (צילום: רועי עידן - ynet; עריכה: ארז ארליכמן)

באק היה כלב רועים בלגי והוא ניחן בחוש ריח נדיר שאפשר לו להריח סמים גם ממרחק וגם אם אלו הוטמנו עמוק בקרקע כך שלפני תקופה הצליח באק לאתר יותר משלושים קילוגרם של סמים בשווי של מיליוני שקלים.

צילום: דוברות המשטרה

מאלפיו ביחידת הכלבנים במשטרה טוענים כי סוחרי הסמים בדרום הארץ הבטיחו פרס כספי למי שיפגע בכלב שהביא כבר להפללתם של מאות סוחרים.

צילום: רועי עידן - ynet

רס"ר עופר סיקולר, שהיה הכלבן הצמוד לבאק פרסם פוסט בפייסבוק בו נאמר "יום עצוב היום. מעל 6 שנים באק היה השותף שלי. הלכנו שעות ביחד בשטח, תפסנו לא מעט סמים ואמל"ח, הצלחנו, נכשלנו התלכלכנו, התעייפנו תמיד ביחד. הכרתי כל תנועה ותנוחת גוף שלו ולפעמים דיברנו רק במבט.

"אהבתי אותו והתגאתי בו, והוא החזיר התמסרות טוטאלית כמו שרק רועה בלגי טיפוסי יודע. היום זה נגמר כשנאלצנו להרדימו עקב מחלה קשה, עם כל הכאב אני מודה על שנים טובות ביחד ושמח שהסבל מהמחלה הפסיק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר